Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz Vision Urbanetic: Η ευελιξία της αυτονομίας

Mercedes-Benz Vision Urbanetic: Η ευελιξία της αυτονομίας

H Μercedes-Benz Vans αποκαλύπτει με ένα "2 σε 1" πρωτότυπο την θεώρησή της για τις μετακινήσεις ανθρώπων και εμπορευμάτων στο αυτόνομο μέλλον.

Η αυτόνομη οδήγηση, όταν καταστεί εφικτή, αναμένεται να αποτελέσει μια από τις ριζικότερες αλλαγές που έχουν επέλθει στον κόσμο της αυτοκίνησης. Εξ ου και τα σχεδιαστήρια των παραδοσιακών αυτοκινητοβιομηχανιών έχουν αποδυθεί σε έναν αγώνα προσέγγισης του αυτόνομου μέλλοντος παραδίδοντας θεαματικά πρωτότυπα με τα οποία προσπαθούν να αποκωδικοποιήσουν το διαφορετικό αύριο των μετακινήσεων.

Σε αυτό το πλαίσιο ανήκει το Vision Urbanetic concept με το οποίο η Mercedes-Benz Vans επιχειρεί να αποτυπώσει μια ολιστική εικόνα των μετακινήσεων από το 2030 και 30, έχοντας ως δεδομένο την πλήρη αυτόνομη οδήγηση αλλά και ένα εξαιρετικό ευέλικτο σκεπτικό που έγκειται στη δυνατότητα αξιοποίησης και εναλλαγής διαφορετικών αμαξωμάτων στην ίδια αρχιτεκτονική.

Έτσι, το Urbanetic παρουσιάστηκε με δύο παραλλαγές αμαξωμάτων, μια για επαγγελματική χρήση και μεταφορά εμπορευμάτων και μία επιβατική.

Ως βάση αξιοποιείται μια πλατφόρμα που υποστηρίζει ηλεκτροκίνηση και σύστημα πλήρους αυτόνομης οδήγησης αλλά και ένα ευφυές λογισμικό το οποίο η γερμανική φίρμα αποκαλεί «Υποδομή ΙΤ».

Το συγκεκριμένο λογισμικό επιτρέπει στο όχημα, αφενός να επιλέξει εκείνο το ιδανικό αμάξωμα για την εκάστοτε «αποστολή» του αλλά και να ξεκινά για τον προορισμό του επιλέγοντας την ιδανική χρονική στιγμή και δρομολόγιο βάσει των δεδομένων για την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι το αυτόνομο «σασί» μπορεί να μετακινηθεί χωρίς αμάξωμα από το σημείο Α στο σημείο Β, προκειμένου να «αναζητήσει» το αμάξωμα που ταιριάζει στην επόμενη διαδρομή του και το οποίο μπορεί να τοποθετηθεί είτε χειροκίνητα είτε αυτόματα.

Η έκδοση αμαξώματος που προορίζεται για μεταφορά εμπορευμάτων, προσφέρει όγκο φόρτωσης 10 κυβικών μέτρων, ενώ το μέγιστο μήκος του χώρου φόρτωσης διαμορφώνεται σε 3,7 μέτρα. Η επιβατική διαμόρφωση μπορεί να προσφέρει φιλοξενία σε έως και 12 άτομα και είναι σχεδιασμένη υπό το σκεπτικό του car-sharing.

Tο σχεδιασμό των δρομολογίων και των στάσεων αναλαμβάνει ένας υπολογιστής βάσει των εκάστοτε αναγκών, αλλά των κυκλοφοριακών δεδομένων ανά πάσα στιγμή και με το σκεπτικό της ολοκλήρωσης της διαδρομής με τις ιδανικότερες συνθήκες.

Η υπολογιστική ισχύς του Urbanetic για την επιλογή της καταλληλότερης διαδρομής θα προκύπτει από ένα διαδραστικό δίκτυο ανταλλαγής δεδομένων που θα συλλέγει πληροφορίες από κάθε όχημα του στόλου με τη συνδρομή ενός κέντρου διαχείρισης, με στόχο την διεκπεραίωση όσο το δυνατών περισσότερων διαδρομών και μεταφορών με λιγότερα οχήματα και τον πλέον αποδοτικό τρόπο.

Sports in

Συγκλονιστικός Μασούρας: «Για το Ριαθόρ στο 90′, για τη Γιουβέντους, για τη Μέταλιστ, για τη Γουλβς»

Κάτι χρωστούσε στον Ολυμπιακό η τύχη και η μπάλα και του το έδωσε εχθές, σύμφωνα με όσα είπε ο Γιώργος Μασούρας

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024