O επικεφαλής της γαλλικής φίρμας, Stephan Winkelmann αποκάλυψε την πρόθεση της Bugatti να εξελίξει μια ακόμα ισχυρότερη εκδοχή του τετραπλά υπερτροφοδοτούμενου W16 κινητήρα, εν είδει αποχαιρετισμού στο θηριώδες μηχανικό σύνολο των 8,0 λίτρων που εξόπλιζε την Veyron και πλέον εφοδιάζει τις Chiron και Divo, αποδίδοντας 1.500 ίππους.

Το στέλεχος της Bugatti διευκρίνισε ότι μετά την ολοκλήρωση του κύκλου ζωής του κινητήρα δεν θα υπάρξει κάτι ανάλογο να τον αντικαταστήσει με φόντο τις ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές για τις εκπομπές ρύπων που θα ωθήσουν -και- τη γαλλική φίρμα να αναζητήσει νέους ηλεκτρικούς δρόμους, τονίζοντας ωστόσο ότι θα υπάρξει μια τελευταία ισχυρότερη έκδοσή του.

Σε ό,τι αφορά το πιο μακρινό μέλλον, όπως είπε ο ίδιος ο εξηλεκτρισμός των αυτοκινήτων θα μπορούσε να αποτελέσει «καλή εξέλιξη» ιδίως τώρα που η τεχνολογία των μπαταριών έχει αρχίσει να προοδεύει και να γίνεται καλύτερη.

Σε κάθε περίπτωση, όπως τόνισε, η ηλεκτροκίνητη τεχνολογία θα πρέπει να είναι ικανή για αντίστοιχες επιδόσεις με το συμβατικής τεχνολογίας W16 παρόν των μοντέλων της φίρμας, πριν μπορέσει να υιοθετηθεί από την Bugatti.

Ανεξαρτήτως του ηλεκτροκίνητου μέλλοντος και σε ό,τι αφορά τον «τελευταίο» και ισχυρότερο W16, ανεπίσημες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα αξιοποιηθεί σε ένα νέο super-sedan το οποίο θα υπακούσει στα σχεδιαστικά πρότυπα του θεαματικού πρωτοτύπου 16C Galibier που παρουσιάστηκε το 2009.