Φωτογραφίες: AUTOMEDIA

H κορεατική φίρμα δοκιμάζει αμφότερες τις ισχυρότερες εκδόσεις αμαξώματος του Ceed με τα διακριτικά GT στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης, δίνοντας μια πρώτη εικόνα τόσο για την εξέλιξη του ήδη γνωστού πεντάθυρου Ceed σε πιο σπορ παραλλαγή όσο και της νέας, ακόμα «άγνωστης» wagon έκδοσης η οποία θα διαχωρίσει εαυτόν υιοθετώντας μια πιο εκκεντρική shooting brake σχεδίαση, στα πρότυπα του αντίστοιχου concept car που παρουσιάστηκε πέρυσι στην Φρανκφούρτη.


Σε ό,τι αφορά την πεντάθυρη έκδοση του μοντέλου, η αφθονία καμουφλάζ αποτυπώνει τη σπορ διαφορετικότητά της, όπως εξάλλου και οι χορταστικές σε μέγεθος απολήξεις της εξάτμισης, οι ευμεγέθεις τροχοί πίσω από τους οποίους διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες του αναβαθμισμένου συστήματος πέδησης τα οποία αποτελούν αδιάψευστα στοιχεία της GT έκδοσης.

Ανάλογες είναι οι συγκεκριμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες και στην περίπτωση του πρακτικότερου KIA Proceed GT το οποίο προδίδει την ταυτότητα του από την πιο επιμήκη οροφή αλλά με δεδομένο ότι καλύπτεται από εξίσου άφθονο καμουφλάζ, δεν προδίδει περαιτέρω στοιχεία της σχεδίασής του.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις που θα προσφέρουν οι πιο σπορ εκδόσεις της νέας γενιάς του Ceed ανεξαρτήτως έκδοσης αμαξώματος, η Kia έχει ήδη ανακοινώσει ότι η προσφερόμενη ισχύς θα ανέλθει σε 200 ίππους, όσο δηλαδή και στην προηγούμενη γενιά του μοντέλου χωρίς προς να υπάρχει πρόβλεψη για μια έκδοση αντίστοιχη του Hyundai i30 N στην περίπτωση του Ceed ή του Proceed.

Αναφορικά με το χρονοδιάγραμμα που θα καθορίσει την έλευσή τους, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, η ΚΙΑ σκοπεύει να αποκαλύψει από τη διεθνή έκθεση του Παρισιού τον προσεχή Οκτώβριο, την «απλή» έκδοση του Proceed κάτι που σημαίνει ότι οι ισχυρότερες εκδοχές τόσο του νέου πρακτικού μέλους της γκάμας όσο και του Ceed, θα ακολουθήσουν εντός του 2019.