Καταγγελία για την τραγωδία στη Γένοβα: Χρειαζόταν έκτακτη συντήρηση
Πολιτικός μηχανικός ο οποίος συμμετείχε στον σχεδιασμό και στην οικοδόμηση της γέφυρας, πριν από πενήντα χρόνια, τόνισε πως η γέφυρα έχρηζε άμεσης συντήρησης, όμως κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ.
Spotlight
-
Η μεγαλύτερη απάτη στην ιστορία της μουσικής βιομηχανίας - Αυτή είναι η ιστορία των Milli Vanilli
-
Βίντεο ντοκουμέντο - Η στιγμή της ανατροπής της μπετονιέρας στο Χαϊδάρι
-
Πάσχα με μειωμένες δαπάνες – Αλλάζουν συνήθειες οι Έλληνες εξαιτίας της ακρίβειας
-
Kαρχαρίας επιτέθηκε και δάγκωσε 16χρονο που τον ψάρεψε, όταν πήγε να τον βγάλει φωτογραφία
Νέα στοιχεία έρχονται στην επιφάνεια για την τραγωδία στην Ιταλία, όπου γέφυρα κατέρρευσε στη Γένοβα, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τουλάχιστον 35 άτομα.
Μιλώντας στην εφημερίδα La Repubblica, ο πολιτικός μηχανικός Σαβέριο Φερράρι, ο οποίος συμμετείχε στον σχεδιασμό και στην οικοδόμηση της γέφυρας, πριν από πενήντα χρόνια, τόνισε πως η γέφυρα έχρηζε άμεσης συντήρησης, όμως κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ.
«Το 1979 άρχισαν να περνούν τα μεγάλα φορτηγά, με σαράντα τόνους βάρος και οι συνθήκες άλλαξαν. Δημιουργήθηκαν, κατά συνέπεια, και πολλές ουρές. Κατά την διάρκεια των ετών πέρασα πολλές φορές από την γέφυρα Μοράντι και αισθάνθηκα περίεργους κραδασμούς», δηλώνει ο Φερράρι.
«Το κατήγγειλα στην αρμόδια υπηρεσία της εταιρίας, αλλά μου απάντησαν ότι δεν υπήρχαν τα αναγκαία χρήματα. Δεν έγινε ποτέ η συνολική, έκτακτη συντήρηση που χρειαζόταν. Και θεωρώ ότι έπρεπε να προστεθεί και ένας επιπλέον πυλώνας, στο κεντρικό σημείο της γέφυρας», προσθέτει.
Ο ιταλός πολιτικός μηχανικός προβλέπει, δε, ότι για την κατασκευή νέας γέφυρας, μετά από την κατεδάφιση της τωρινής, θα χρειαστούν είκοσι τέσσερις με τριάντα μήνες.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις