Η νέα, κατά σειρά έβδομη γενιά της Σειράς 3 δίνει τα διαπιστευτήρια της μέσω μιας σειράς επίσημων αλλά καμουφλαρισμένων εικόνων από τις δοκιμές εξέλιξης που έδωσε στη δημοσιότητα η BMW εν όψει της πρεμιέρας της στη διεθνή έκθεση του Παρισιού στις αρχές Οκτωβρίου.

Πέρα από τα συμπεράσματα που μπορεί να εξάγει κανείς για τη εικόνα της νέας 3άρας που οριστικοποιεί τις τελευταίες λεπτομέρειές της στο Nurburgring όπου σύμφωνα με την BMW «ωριμάζει γύρο με το γύρο», oι Βαυαροί γνωστοποίησαν και τις πρώτες πληροφορίες για το νέο τους μοντέλο.

Σύμφωνα με αυτές, η νέα Σειρά 3 έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους κατά 1,0 εκατοστό ενώ η κατανομή βάρους υπακούει στο «απόλυτο» 50/50 ανάμεσα στον μπροστινό και πίσω άξονα. Μένοντας στο «μέτωπο» του βάρους, οι πρώτες συστάσεις αναφέρουν επίσης ότι η νέα 3άρα, ως απόρροια της πλατφόρμαw CLAR στην οποία βασίζεται είναι κατά 55 κιλά ελαφρύτερη σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

Παράλληλα, υπόσχεται και κατά 20% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου χάρη καθώς και μια ακόμα πιο δυναμική, ευέλικτη αλλά και άνετη οδική συμπεριφορά χάρη σε μια νέα νέας διάταξης σοφιστικέ τεχνολογίας ενεργή ανάρτηση (γόνατα MacPherson μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω) με παθητικού τύπου αμορτισέρ τα οποία επαναπροσδιορίζουν συνεχώς το βαθμό απόσβεσης βάσει ενός ανεξάρτητου υδραυλικού κυκλώματος, ελαχιστοποιώντας τους κραδασμούς είτε έρχονται αντιμέτωπα με κακοτεχνίες είτε με τις συνθήκες μιας απαιτητικής οδήγησης.

Παρά το μειωμένο βάρος η νέα Σειρά 3 με την κωδική ονομασία G20, θα διαθέτει μεγαλύτερο μήκος αλλά και πλάτος χάρη στα μεγαλύτερα μετατρόχια. Παράλληλα θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής τροχών 18 ιντσών ελαφρού κράματος αλλά και μιας ακόμα πιο σφιχτής ανάρτησης M Sport η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 10,0 χιλιοστά.

Ένα από τα κυρίαρχα στοιχεία που θα συνοδεύσουν την πρεμιέρα της νέας Σειράς 3 είναι ένας νέος τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης τον οποίο η BMW συνοδεύει με τον χαρακτηρισμό του ισχυρότερου τετρακύλινδρου που έχει εφοδιάσει αυτοκίνητό της παραγωγής. Παράλληλα με τη δεδομένα μεγαλύτερη ισχύ που θα προσφέρει ο συγκεκριμένος κινητήρας θα είναι και κατά 5% αποδοτικότερος από το μηχανικό σύνολο που αντικαθιστά χάρη και στις αναβαθμίσεις που έχει «υποστεί» το οκτώ σχέσεων κιβώτιο Steptronic.