Έγινε γνωστή ως Mission E, μετονομάστηκε σε Taycan παίρνοντας το πράσινο φως για τη γραμμή παραγωγής και σήμερα διεκδικεί μια θέση ανάμεσα στα αυτοκίνητα των ονείρων μας αποκαλύπτοντας ορισμένες από τις πολλά υποσχόμενες προδιαγραφές της.

Ο λόγoς για την πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρόταση της Porsche, η οποία όπως όλα δείχνουν δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα απολύτως σε σχέση με τα «συμβατικά» μοντέλα της γερμανικής φίρμας.

Σύμφωνα με την τελευταία, η έκδοση παραγωγής της Taycan αποδίδει περισσότερους από 600 ίππους, θα διαθέτει αυτονομία μεγαλύτερη των 500 χιλιομέτρων και η διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ώρα θα ολοκληρώνεται σε λιγότερα από 3,5 δευτερόλεπτα.

Ειδικότερα, η Porsche Taycan θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ -έναν για κάθε άξονα- γεγονός που επί της ουσίας θα διαμορφώνει ένα σύστημα τετρακίνησης.

Η τάση των συσσωρευτών ιόντων-λιθίου που πρόκειται να χρησιμοποιηθούν είναι 800 Volt, γεγονός που μεταξύ άλλων εξασφαλίζει την ταχύτατη επαναφόρτισή τους. Για του λόγου το αληθές, η Porsche δηλώνει πως μια φόρτιση διάρκειας μόλις 15 λεπτών θα είναι ικανή να εξασφαλίσει αυτονομία 400 χιλιομέτρων.

Αυτό το διάστημα η Porsche Taycan πραγματοποιεί εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης, ώστε να εξασφαλιστεί, ακόμα και κάτω από ακραίες κλιματολογικές συνθήκες, η εύρυθμη λειτουργία του αυτοκινήτου.

Σε κάθε περίπτωση, η διάθεσή του στην ευρωπαϊκή αγορά δεν πρόκειται να ξεκινήσει νωρίτερα από τα τέλη του 2019, συνεπώς υπάρχει αρκετός χρόνος ακόμα ώστε οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας να προβούν στις απαραίτητες παρεμβάσεις, αν αυτό φυσικά χρειαστεί.