Τα υπόλοιπα εξαρτώνται από το ίδιο. Προσφέρετέ του λογικές και υγιεινές επιλογές φαγητού αλλά μην το αναγκάζετε να φάει. Όσο δύσκολο και αν σας φαίνεται, είναι σημαντικό να του δίνετε κάποιον έλεγχο και ίσως εκπλαγείτε με το πόσο καλά είναι στο να ρυθμίζουν τις ανάγκες τους για φαγητό. Για να αποφύγετε τους καυγάδες, απλά μην μιλάτε για το φαγητό στο τραπέζι. Σερβίρετε το γεύμα χωρίς σχόλια και μιλήστε για ευχάριστα πράγματα χωρίς να προσθέτετε άγχος. Αν έχετε ένα επιλεκτικό παιδί στο φαγητό, θα πρέπει να δείξετε ακόμα μεγαλύτερη ψυχραιμία. Κάποια στιγμή, θα λειτουργήσει.

Αν το παιδί αρνείται να φάει αυτό που σερβίρω; Μην φτιάχνετε ιδιαίτερα και ξεχωριστά γεύματα για το παιδί. Και μην ικανοποιείτε την πείνα του με σνακ πριν από το γεύμα γιατί δεν πρόκειται να φάει. Αντί να ετοιμάζετε εσείς το πιάτο του παιδιού, βάλτε αρκετές υγιεινές επιλογές στο τραπέζι και αφήστε το να επιλέξει μόνο του. Έτσι γίνεται πιο υπεύθυνο και είναι σε θέση να αποφασίζει για τον εαυτό του. Σερβίρετε ένα τουλάχιστον φαγητό που ξέρετε ότι του αρέσει αλλά μην λέτε τίποτα. Δεν πειράζει αν δεν φάει τίποτα και πεινάει μετά. Εξάλλου τα παιδιά πρέπει να δουν ένα φαγητό τουλάχιστον 10 φορές μέχρι να το δοκιμάσουν. Όταν δείτε ότι δοκιμάζει κάτι, μιλήστε του για το πόσο δυναμωτική τροφή είναι και πόσο καλό θα του κάνει. Αν ζητήσει επιδόρπιο, προτιμήστε τα φρούτα συχνά και κρατήστε τα παγωτά για πιο αραιές περιστάσεις.

Πώς είμαι σίγουρη ότι το παιδί μου τρώει καλά; Αν αποφασίζετε εσείς για το πόσο θα φάει το παιδί, δεν του δίνετε τη δυνατότητα να αναγνωρίσει πότε έχει χορτάσει και αυτό οδηγεί σε προβλήματα παχυσαρκία ή υπερφαγίας. Παρακολουθήστε απλά τι τρώει επί ένα μήνα και θα δείτε ότι ξέρει από μόνο του πότε χορταίνει και πότε θέλει να ξαναφάει.

Γράψτε το σχόλιο σας