Η γερμανική φίρμα δίνει τα διαπιστευτήρια της τετράθυρης A-Class, ξεκινώντας τις συστάσεις από την αεροδυναμική απόδοσή της η οποία συνοψίζεται στο εντυπωσιακό ομολογουμένως, μέγεθος του 0.22.

Σχεδόν τρεις μήνες μετά την αποκάλυψή της τετράθυρης A-Class σε LWB έκδοση με μεγαλύτερο μεταξόνιο για την Κίνα, η γερμανική φίρμα ξεκινά τη διαδικασία αποκάλυψης της παγκόσμιας τετράθυρης εκδοχής της, δημοσιοποιώντας τα πρώτα επίσημα στοιχεία για την νέα προσθήκη στην γκάμα του μικρότερου μοντέλου της.

Σύμφωνα με αυτά, η νέα τετράθυρη A-Class θα έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0.22 όσο δηλαδή και η μέχρι σήμερα αεροδυναμικότερη εκδοχή της γκάμας των «Α», CLA, στην έκδοση 180 CDI Bluefficiency η οποία αποτελεί των πρωταθλητή της κατηγορίας στα οχήματα παραγωγής.

Η αεροδυναμική απόδοση της A-Class είναι αποτέλεσμα πολλών «εργατοωρών» εξέλιξης στην αεροσήραγγα από τις οποίες προέκυψε η σχεδίαση των πίσω spoilers τα οποία διοχετεύουν τη ροή αέρα γύρω από τους τροχούς που με τη σειρά τους έχουν βελτιστοποιηθεί αεροδυναμικά.

Παράλληλα, σε ορισμένες αγορές η τετράθυρη A-Class θα διατίθεται με ενεργή γρίλια η οποία θα περιορίζει ή θα αυξάνει την εισαγωγή αέρα αναλόγως τις συνθήκες και τις ανάγκες ψύξης του κινητήρα, προς όφελος της υψηλότερης αεροδυναμικής απόδοσης.

Στο ίδιο μήκος κύματος η Mercedes-Benz αναπαρήγαγε τον τρόπο που τα φωτιστικά σώματα δημιουργούν ενιαίο –από αεροδυναμικής άποψης- σύνολο με τις μεταλλικές επιφάνειες και στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, δημιουργώντας μια όσο το δυνατόν πιο λεία επιφάνεια.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της, η τετράθυρη A-Class θα υιοθετήσει τις ίδιες τεχνολογικές και εξοπλιστικές προδιαγραφές με την hatchback εκδοχή της συμπεριλαμβανομένων των κινητήρων και φυσικά του συστήματος infotainment MBUX.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr