H Abercrombie & Fitch βρήκε μοντέλα από το Instagram για την τελευταία της καμπάνια
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σου κλείνουν το επόμενο επαγγελματικό σου συμβόλαιο στον χώρο της μόδας
Spotlight
-
Συνέταιροι με το κράτος - Σε φόρους και εισφορές το 37,5% του μισθού
-
Άρχοντας των κρίκων: Ο Λευτέρης Πετρούνιας δείχνει τα επτά δαχτυλίδια του (vid)
-
Πώς νιώθουν οι Έλληνες για την επταετία της χούντας; - Ποιοι τη θεωρούν «λαμπρή περίοδο» της ιστορίας;
-
Οι καταλήψεις πανεπιστημίων των ΗΠΑ υπέρ της κατάπαυσης του πυρός στη Γάζα σαρώνουν την χώρα
Αναμφίβολα φέτος μάθαμε πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι μόνο για να μοιράζεσαι στιγμές με τους φίλους σου. Δίνουν ευκαιρίες αλλά γκρεμίζουν και ζωές! Ένα tweet μπορεί να εκθέσει τον Πλανητάρχη, ένα post να χαλάσει πολύχρονες φιλίες και ένα instagram story να δημιουργήσει περιουσίες. Αυτό πρέπει να σκέφτηκε και η εταιρεία ρούχων Abercrombie & Fitch.
Για την τελευταία της καμπάνια επέλεξε να διαλέξει όλα τα μοντέλα της από το Instagram. Με τίτλο «Do it in Denim» συμπεριέλαβε 30 άντρες και γυναίκες και τους παρότρυνε να ετοιμάσουν δικούς τους συνδυασμούς ρούχων από την συλλογή και να ποζάρουν ελεύθερα! Η εταιρεία, η οποία είναι γνωστή για τα ημίγυμνα μοντέλα της, άλλαξε τακτική και έγινε πιο «γήινη». Όμορφα πρόσωπα από ολόκληρη την Αμερική φωτογραφήθηκαν επαγγελματικά και έδειξαν πως είναι κάτι παραπάνω από millenials. Είναι η νέα γενιά και οι οπαδοί τους στο Instagram διπλασιάστηκαν εν μια νυκτί.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις