Φωτογραφίες: AUTOMEDIA

H νέα γενιά του τετράθυρου μοντέλου επιστρέφει στα πεδία δοκιμών με λιγότερο καμουφλάζ, επιβεβαιώνοντας τη σχεδιαστική του συνάφεια με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του καθώς η Subaru δεν δείχνει να έχει μεταβάλλει ριζικά την αισθητική του.

Σε κάθε περίπτωση μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει ότι η γρίλια υιοθετεί ένα διαφορετικό και με λιγότερες ακμές μοτίβο ενώ την ίδια λογική δείχνει να ακολουθεί και η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων.

Η πιο σημαντική σχεδιαστική αλλαγή φαίνεται να έχει συντελεστεί στην χάραξη της γραμμής οροφής η οποία έχει αυξήσει το μήκος της καταλήγοντας στο φαινομενικά κομψότερο και λιγότερο κατατμημένο από ακμές και πτυχώσεις πίσω τμήμα ενώ τα φωτιστικά σώματα υπακούουν σε μια πιο τετραγωνισμένη λογική.

Σε πλήρη αντίθεση με τη σχεδίαση η οποία δείχνει να ακολουθεί την πεπατημένη, θεαματικές αλλαγές αναμένονται πίσω από τις επιφάνειες του ιαπωνικού μοντέλου όπου θα βρεθεί η νέα παγκόσμια αρχιτεκτονική της Subaru η οποία φιλοξενεί μεταξύ άλλων το Impreza και η οποία πλην των οφελών σε επίπεδο περιορισμού του βάρους, θα επιτρέψει στην Subaru να μειώσει το κόστος παραγωγής του Legacy.

Σε επίπεδο κινητήρων, σύμφωνα με τις συστάσεις η ιαπωνική φίρμα εξελίσσει μια νέα γενιά τετρακύλινδρων boxer κινητήρων με κυβισμό 2,0-2,5 λίτρων συμπεριλαμβάνοντας στο λεξιλόγιό τους την τεχνολογία άμεσου ψεκασμού καθώς και αυτήν της αδρανοποίησης των μισών κυλίνδρων προς όφελος του περιορισμού της κατανάλωσης καυσίμου.

Στο ίδιο μοτίβο τα νέα σύνολα θα συμπληρώνονται από κιβώτια συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων.

Επί του παρόντος η Subaru δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες για την παρουσίαση του Legacy ωστόσο το πιθανότερο είναι ότι θα επιλέξει για αυτήν την έκθεση της Νέας Υόρκης το 2019.