Φωτογραφίες: AUTOMEDIA

Μπορεί τα διακριτικά στο πίσω τμήμα του συγκεκριμένου πρωτοτύπου που εντοπίστηκε στο Nurburgring, να αναγράφουν «απλά» Q8, ωστόσο οι χορταστικές οβάλ απολήξεις της εξάτμισης δύσκολα θα πείσουν κάποιον για την ορθότητα των συγκεκριμένων διακριτικών καθώς καταφανώς πρόκειται για την κορυφαία RS έκδοση της πρώτης coupe SUV πρότασης της Audi.

Στο ίδιο συνηγορούν, στοιχεία όπως οι θηριώδεις τροχοί, το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης που κρύβεται πίσω από αυτούς, η χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος ως απόρροια της πιο σπορ ανάρτηση ενώ μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει την απόπειρα των μηχανικών της Audi να κρύψουν τους μεγαλύτερους θόλους οι οποίοι ωστόσο προδίδουν τα μεγαλύτερα μετατρόχια.

Την εικόνα της κορυφαίας έκδοσης του Q8 αναμένεται να συμπληρώσουν οι διαφορετικά γραμμένοι προφυλακτήρες και κατώτερα πλευρικά τμήματα τα οποία θα υιοθετήσουν μια πιο σπορ αισθητική εξασφαλίζοντας στο γερμανικό SUV μια πιο επιθετική σχεδίαση σύμφωνη με τα RS διακριτικά του.

Παράλληλα, σύμφωνα με τους αυτόπτες μάρτυρες, στο εσωτερικό του συγκεκριμένου πρωτοτύπου το οποίο δοκίμαζε τις επιδόσεις του στις 73 στροφές του Ring, βρίσκονταν σπορ καθίσματα με την υπογραφή της Recaro αλλά και ένας κλωβός ασφαλείας, τα οποία προφανώς τοποθετήθηκαν για τις ανάγκες των δοκιμών.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, με δεδομένο ότι η άφιξη του RSQ8 δεν αναμένεται πριν τις αρχές του 2020, δεν υπάρχουν προς το παρόν επίσημες ανακοινώσεις σε σχέση με το μηχανικό σύνολο που θα το εξοπλίσει.

Σε ανεπίσημο επίπεδο ωστόσο, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το RSQ8 θα είναι υβριδικό αξιοποιώντας μια τροποποιημένη εκδοχή του συνόλου που τώρα εξοπλίζει Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid, συνδυάζοντας έναν biturbo V8 των 4,0 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και προσφέροντας ισχύ 680 ίππων. Αν και δεν έχει γίνει γνωστό κατά πόσο το RS Q8 θα διατηρήσει επακριβώς τα ίδια μεγέθη ισχύος, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η κορυφαία έκδοση του γερμανικού SUV θα κινηθεί σε αυτό το φάσμα σε ό,τι αφορά την απόδοσή του.