Η εμφάνιση της νέας Supra ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwod εκτός από την δυνατότητα να δούμε για πρώτη φορά σε δράση το ιαπωνικό sporstcar στην ανάβαση του Goodwood υπήρξε και μια ευκαιρία αποκάλυψης ορισμένων ακόμα χαρακτηριστικών που θα την συνοδεύσουν.

Για την ακρίβεια, το νέο χαρακτηριστικό που ήλθε στο φως για το μοντέλο που θα αποτελέσει την πέμπτη γενιά του εμβληματικού sporstcar είναι το χαμηλό βάρος της καθώς σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο επικεφαλής μηχανικός εξέλιξης της Supra, Tetsuya Tada, θα είναι «200-300 κιλά ελαφρύτερη από τα coupe μοντέλα της σειράς F της Lexus».

Όσο για το τι σημαίνει αυτό σε απόλυτες τιμές, αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με προηγούμενες διαρροές στον ιαπωνικό Τύπο, το βάρος της νέας Supra θα ανέλθει σε 1.496 κιλά.

Ανεξαρτήτως από το αν η πρεμιέρα της έκδοσης παραγωγής στις αρχές του 2019 επαληθεύσει τελικώς το παραπάνω μέγεθος, όπως διευκρίνισε ο Tetsuya Tada η κατανομή του βάρους θα είναι 50/50 και μάλλον αυτό είναι σημαντικότερο για το status της ως sportscar.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα μεγέθη της νέας Supra, αυτό που επίσης έχει γίνει γνωστό από διαρροές είναι ότι το ιαπωνικό sportscar θα έχει κοντύτερο μεταξόνιο σε σχέση με το GT 86 το μεταξόνιο του οποίο φτάνει τα 2,57 μέτρα.

Όπως και να έχει με τις διαστάσεις και το βάρος της, στα σπλάχνα της θα βρεθεί ένας εξακύλινδρος κινητήρας 3,0 λίτρων δια χειρός BMW ο οποίος αναμένεται να αποδίδει 335 ίππους και ο οποίος θα συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων που θα μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα με την συμβολή ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Το χρονοδιάγραμμα της Toyota προβλέπει την παρουσίαση της Supra στις αρχές του 2019 με την προοπτική να περάσει στις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της Magna Steyr στην Αυστρία όπου θα κατασκευάζεται την άνοιξη του 2019.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο