To μέλλον της SLC έχει αποτελέσει αντικείμενο έντονης φημολογίας καθώς η γερμανική φίρμα δεν έχει ακόμα ξεκαθαρίσει επισήμως τι μέλλει γενέσθαι, σε σχέση με τη διαδοχή της από ένα νέο μοντέλο.

Σύμφωνα ωστόσο με τις τελευταίες πληροφορίες, η SLC δεν πρόκειται να αποτελέσει την τελευταία του είδους της στην γκάμα της Mercedes-Benz καθώς, όπως αποκάλυψε μηχανικός της γερμανικής φίρμας, οι διαδικασίες για τη δημιουργία του μοντέλου που θα την αντικαταστήσει έχουν ήδη ξεκινήσει ενώ το project θα φέρει εξολοκλήρου την υπογραφή της AMG.

Σε αυτό το πλαίσιο, το νέο σπορ μοντέλο το οποίο αναμένεται να διατεθεί σε coupe και roadster εκδόσεις, θα αντλήσει τις τεχνολογικές και σχεδιαστικές επιρροές του από το AMG Project One το οποίο αποτελεί το νέο ορόσημο για τις σπορ προτάσεις της γερμανικής φίρμας.

Υπό αυτό το σκεπτικό, η διάδοχος της SLC αναμένεται να ακολουθήσει την ίδια λογική στη διάταξη έχοντας τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο πίσω από το θάλαμο επιβατών.

«To Project One αντιπροσωπεύει μια νέα αρχή για την Mercedes-AMG, όχι μόνο σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση αλλά και στη διάταξη, και την τοποθέτηση του κινητήρα πίσω από το θάλαμο επιβατών. Το πώς θα επηρεάσει αυτό τα μελλοντικά μοντέλα μένει να αποδειχθεί. Σε κάθε περίπτωση η συγκεκριμένη διάταξη δεν αποτελεί πλέον ταμπού», φέρεται να δήλωσε στέλεχος της γερμανικής φίρμας για το ζήτημα αποκαλύπτοντας παράλληλα ότι η διάδοχος της SLC βρίσκεται στη διαδικασία σχεδιασμού.

Σε ό,τι αφορά τις προσφερόμενες επιδόσεις με δεδομένη την επικείμενη έλευση των εκδόσεων AMG της νέας γενιάς της A-Class οι οποίες χάρη στην παρουσία ενός νέου τετρακύλινδρου κινητήρα 2,0 λίτρων με την υπογραφή του Affalterbach θα προσφέρουν ισχύ από 300+ έως 400+ ίππους, η διάδοχος της SLC δεν πρόκειται να αφήσει το νέο κινητήρα «ανεκμετάλλευτο».