Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Είσοδος σε Λεωφορεία και Τρόλεϊ από τη μπροστινή πόρτα: Αντιδρούν οι οδηγοί

Είσοδος σε Λεωφορεία και Τρόλεϊ από τη μπροστινή πόρτα: Αντιδρούν οι οδηγοί

Από σήμερα, Δευτέρα 2 Ιουλίου, έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία το μέτρο υποχρεωτικής εισόδου των επιβατών σε όλα τα Λεωφορεία και Τρόλεϊ από την μπροστινή πόρτα ώστε να επικυρώνουν τα ηλεκτρονικά τους εισιτήρια μπροστά στον οδηγό

Από σήμερα, Δευτέρα 2 Ιουλίου, έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία το μέτρο υποχρεωτικής εισόδου των επιβατών σε όλα τα Λεωφορεία και Τρόλεϊ από την μπροστινή πόρτα ώστε να επικυρώνουν τα ηλεκτρονικά τους εισιτήρια μπροστά στον οδηγό.

Αυτό μαζί με την αύξηση των ελέγχων εισιτηρίων μέσα στα οχήματα από τους ελεγκτές είναι δύο μέτρα που ετοιμάζει ο ΟΑΣΑ για να αποφύγει την εισιτηριοδιαφυγή.

Ωστόσο το μέτρο αυτό φαίνεται να βρίσκει απέναντι τους οδηγούς, οι οποίοι θεωρούν ότι δεν είναι δυνατόν να εφαρμοστεί, αφού στην παρούσα φάση θα έχει ως αποτέλεσμα τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια και την ταλαιπωρία των επιβατών.

Με επιστολή του το Συνδικάτο Εργαζομένων και θυγατρικών εταιρειών ΟΑΣΑ κάνει λόγο για «μία αιφνίδια, δίχως προγραμματισμό και χωρίς συνεννόηση απόφαση».

«Εμείς ως εργαζόμενοι που σεβόμαστε τους επιβάτες και στοχεύουμε στην ασφαλή και όσο γίνεται πιο αξιόπιστη συγκοινωνία , δεν θα θέσουμε σε κίνδυνο τους επιβάτες, δεν θα τους ταλαιπωρήσουμε επειδή το θέλετε εσείς, αλλά ούτε θα μετατραπούμε εμείς οι οδηγοί ξανά σε «πολυμηχανήματα» των προχειροτήτων σας», αναφέρεται στην επιστολή, η οποία καταλήγει: «Σας καλούμε για την άμεση άρση της απόφαση σας».

Επίσης, σε blog που διαθέτουν οι οδηγοί, αναφέρουν ότι σε περίπτωση που οι αρμόδιοι είχαν προχωρήσει σε σχετική μελέτη για το μέτρο, θα καταλάβαιναν ότι η εφαρμογή του είναι αδύνατη.

«Αν πάρουμε παράδειγμα την οδό Δροσοπούλου ο οδηγός θα πρέπει να πλαισιώσει την μπροστινή πόρτα στο πλήθος του κόσμου που πρέπει να επιβιβαστεί επομένως είναι αδύνατη η αποβίβαση καθώς στην συγκεκριμένη οδό παρόλο που υπάρχουν ειδικές πλατφόρμες ανοίγουν μόνο δύο πόρτες. Το ίδιο συμβαίνει στην συντριπτική πλειοψηφία των στάσεων οι οποίες είναι γεμάτες εμπόδια», αναφέρουν αρχικά και συνεχίζουν:

Φωτογραφίες που δίνουν στη δημοσιότητα οι οδηγοί για να αποδείξουν πόσο δύσκολο είναι να εφαρμοστεί αυτό το μέτρο

«Να μην ξεχάσουμε τις στάσεις που είναι δίπλα σε φανάρια και σε διασταυρώσεις, με την εφαρμογή του μέτρου »είσοδος από εμπρός» το λεωφορείο θα πρέπει να σταθμεύσει αρκετά μέτρα πιο πίσω και να προκύψουν ατυχήματα κατά την επιβίβαση/αποβίβαση επιβατών, καθώς όλα αυτά αυτή τη στιγμή ελέγχονται από τον οδηγό που σταθμεύει το λεωφορείο ανάλογα με τα εμπόδια τραβώντας το λεωφορείο όσο εμπρός ή πίσω χρειάζεται για ασφαλή επιβίβαση/αποβίβαση».

Αυτό λοιπόν που αναφέρουν ουσιαστικά οι οδηγοί είναι ότι οι υποδομές στις στάσεις των λεωφορείων δεν μπορούν να στηρίξουν την εφαρμογή αυτού του μέτρου. Για να μπορεί να επιβιβαστεί ο επιβάτης από την μπροστινή πόρτα ο οδηγός χρειάζεται ελεύθερο χώρο που να καλύπτει όλο το μήκος του λεωφορείου για ασφαλή επιβίβαση/αποβίβαση όπως δηλαδή στο «γαλλικό μοντέλο».

Το μέτρο που θέλει να περάσει ο ΟΑΣΑ για είσοδο μόνο από τις μπροστινές πόρτες, είχε εφαρμοστεί και στο παρελθόν με μεγάλη αποτυχία, και έχει σκοπό να μειώσει τη εισιτηριόδιαφυγή, η οποία σύμφωνα με εκτιμήσεις φθάνει ακόμα και στο 80% σε λεωφορεία και τρόλεϊ.

Sports in

Πολεμώντας στην… αυλή του

Ο Ολυμπιακός του Γιώργου Μπαρτζώκα είναι ο «λάθος» αντίπαλος playoffs. Και η Μπαρτσελόνα χθες βράδυ ήδη κατάλαβε το «γιατί»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024