Φωτογραφίες: AUTOMEDIA

Η νέα γενιά ενός από τα πλέον εμβληματικά sportscar, προσφέρει μια ακόμα ευκαιρία παρατήρησης του με φόντο την απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης όπου και εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό να γράφει γύρους χωρίς να καταβάλλει πολλές προσπάθειες να κρύψει τα χαρακτηριστικά της στοιχεία.

Με μόλις λίγα κομμάτια μονωτικής ταινίας να καλύπτουν μόνο κάποιες λεπτομέρειες, η 911 δεν μπορεί να κρύψει το μεγαλύτερο πλάτος της και τα αυξημένα μετατρόχια σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της.

Στα στοιχεία που μπορεί να διακρίνει κανείς συγκαταλέγεται μια κομψότερη προσέγγιση στο γνώριμο μοτίβο του μπροστινού τμήματος ενώ την εικόνα συμπληρώνουν δύο χαρακτηριστικές πτυχώσεις στο καπό οι οποίες παραπέμπουν στο παρελθόν της 911.

Επιπλέον, μια προσεκτική παρατήρηση σε προφίλ αποκαλύπτει ότι οι σχεδιαστές της Porsche έχουν αυξήσει την κλίση της πρώτης κολώνας, προσδίδοντας στο εμβληματικό coupe μια κάπως κομψότερη σιλουέτα η οποία όμως κατά γενική ομολογία διατηρεί την γνώριμη αρχέτυπη ή χάραξή της.

Στις λεπτομέρειες, θα μπορούσε να επισημάνει κανείς την υποψία περιμετρικών φωτιστικών σωμάτων πίσω αλλά και τις τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης.

Ανεξαρτήτως των σχεδιαστικών λεπτομερειών, στην αθέατη πλευρά της 911 θα βρεθεί μια νέα αρχιτεκτονική η οποία αναμένεται να προσφέρει σαφή πλεονεκτήματα τόσο σε επίπεδο διάταξης όσο και σε ό,τι αφορά την παράμετρο βάρος το οποίο αναμένεται να περιοριστεί σημαντικά χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου.

Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, η βασική έκδοση αναμένεται να εφοδιάζεται με turbo επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα ενώ τις Turbo εκδόσεις θα εξοπλίζουν διπλά υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες βενζίνης.

Ακόμα σημαντικότερο όμως στην περίπτωση της νέας 911 είναι ότι η Porsche προτίθεται να εντάξει στην γκάμα της plug-in υβριδικές εκδόσεις, μία που σε επίπεδο ισχύος θα τοποθετείται κοντά στη βασική έκδοση του μοντέλου και μία ισχυρότερη η οποία θα προσφέρει αντίστοιχη απόδοση με τις εκδόσεις Turbo.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι η κορυφαία έκδοση με τα διακριτικά GT3 θα εξακολουθήσει να εξοπλίζεται από ατμοσφαιρικό κινητήρα, όντας η μοναδική που δεν θα ενδώσει στην υπερτροφοδότηση.

Υπό το σκεπτικό διατήρησης των δεσμών με το παρελθόν και την παράδοση, η νέα 911 θα διαθέτει μεν ψηφιακό πίνακα οργάνων στο κέντρο του οποίο θα δεσπόζει όμως ένα αναλογικό ταχύμετρο.

Επί του παρόντος δεν έχει γίνει γνωστό το χρονοδιάγραμμα αποκάλυψης της νέας γενιάς 911, ωστόσο είναι δεδομένο ότι πρόκειται να πραγματοποιηθεί σύντομα με δεδομένο ότι το μοντέλο βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης από το 2015.


Σε κάθε περίπτωση μέχρι τότε η Porsche θα γεμίσει τον χρόνο με την παρουσίαση της τελευταίας έκδοσης της τρέχουσας γενιάς της με την μορφή της 911 Speedster η οποία αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood με την προοπτική να κατασκευαστεί σε 1.948 μονάδες, αριθμός που επελέγη για τον προφανή λόγο της επετείου 70 χρόνων από την ίδρυση της γερμανικής φίρμας.