BMW Σειρά 3 Touring 2019: Η εξέλιξη του είδους
Η πρακτικότερη έκδοση της Σειράς 3 δίνει το στίγμα της ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, συμπληρώνοντας το παζλ της νέας γενιάς του μοντέλου η οποία προδιαγράφεται, ελαφρύτερη, τεχνολογικά ενσυνείδητη και πληθωρικότερη σε ό,τι αφορά τις επιλογές μηχανικών συνόλων.
Spotlight
-
Δεκτή η προσφυγή γονέα θύματος στα Τέμπη κατά εισαγγελικής απόφασης - Παραπέμπεται στον Άρειο Πάγο
-
Barbra Streisand: Η μυθική καριέρα και οι μεγάλοι έρωτες της πολυβραβευμένης τραγουδίστριας
-
Κρατούμενοι έσκαψαν τούνελ σε φυλακή για να αποδράσουν αλλά έπεσαν σε αστυνομικούς
-
Πέντε συμβουλές που θα ενισχύσουν την έμφυτη νοημοσύνη του σκύλου σας
Φωτογραφίες: AUTOMEDIA
Το γεγονός ότι η BMW προετοιμάζει τη νέα γενιά της Σειράς 3 η οποία πιθανότατα θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στην προσεχή διεθνή έκθεση του Παρισιού, στην τετράθυρη εκδοχή της, δεν θα μπορούσε να θεωρηθεί μυστικό με δεδομένο το πλήθος των εμφανίσεών της ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου.
Πλέον ωστόσο ήρθε η σειρά της πρακτικότερης Touring έκδοσης του δημοφιλούς μοντέλου των Βαυαρών να διεκδικήσει το δικό της μερίδιο δημοσιότητας ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, δίνοντας μια πρώτη γεύση από τα χαρακτηριστικά της.
Στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζουν τα χαρακτηριστικά «νεφρά» σε μια προσέγγιση που αποφεύγει τις τελευταίες τάσεις υπερμεγέθυνσης προς όφελος της κομψότητας συνεπικουρούμενων των λεπτών φωτιστικών σωμάτων.
Σε προφίλ, η Σειρά 3 Touring δεν ξεφεύγει από τις γνώριμες αναλογίες της, ωστόσο μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει την επιμήκυνση της οροφής. Χαμηλότερα διακρίνονται οι στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.
Ανεξαρτήτως των αισθητικών λεπτομερειών της, οι σημαντικότερες αλλαγές στην περίπτωση της νέας Σειράς 3 είτε πρόκειται για την τετράθυρη είτε για την Touring έκδοση, έχουν συντελεστεί στην αθέατη πλευρά της όπου θα βρεθεί μια νέα αρχιτεκτονική.
Πρόκειται για την πλατφόρμα CLAR η οποία ήδη φιλοξενεί πλήθος μοντέλων των Βαυαρών από την Χ3 έως την νέα Σειρά 8 και αναμένεται και στην περίπτωση της νέας γενιάς της 3άρας να συμβάλλει στην σημαντική μείωση του βάρους της επιτρέποντας παράλληλα τον εξοπλισμό της με εναλλακτικής τεχνολογίας σύνολα.
Έτσι, πλην των κινητήρων εσωτερικής καύσης η νέα Σειρά 3 αναμένεται να εντάξει στην γκάμα τις το plug-in υβριδικό σύνολο που συνδυάζει τρικύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας 224 ίππους.
Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, εκτός από το παραπάνω ήδη γνωστό από το ΜΙΝΙ Countryman, plug-in υβριδικό σύνολο, η νέα γενιά της Σειράς 3, θα προσφέρει και μια δεύτερη και ισχυρότερη plug-in υβριδική έκδοση με βάση δίλιτρο κινητήρα και απόδοση που θα αγγίζει τους 280 ίππους.
Σε ό,τι αφορά τα συμβατικά σύνολα βενζίνης και diesel, αναμένεται να αποτελέσουν μια ριζικά αναβαθμισμένη μετεξέλιξη των ήδη υφιστάμενων προσφέροντας σημαντικά οφέλη τόσο σε επίπεδο ισχύος όσο και αποδοτικότητας όπως επιβάλλουν άλλωστε οι αυστηρότερες προδιαγραφές 6.2 σε επίπεδο εκπομπών ρύπων.
Αν και επί του παρόντος, δεν υπάρχουν εικόνες του εσωτερικού, το βέβαιο είναι ότι η Σειρά 3 θα επωφεληθεί από τις τελευταίες εξελίξεις σε επίπεδο έξυπνων τεχνολογιών, με κυρίαρχο το δίδυμο οθονών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment το οποίο θα προσφέρει μια εξελιγμένη εκδοχή του συστήματος ελέγχου μέσω νευμάτων ενώ τις προδιαγραφές του μοντέλου θα συμπληρώσει μια πληρέστερη και εξελιγμένη δέσμη συστημάτων ασφαλείας, άνεσης και υποβοήθησης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις