Καλοφτιαγμένη συνέχεια του «Sicario» (2015) – θυμίζω ότι ο λατινογενής όρος σημαίνει «εκτελεστής» – με τον Μπενίτσιο Ντελ Τόρο (φωτογραφία) στον ρόλο του αδέκαστου «ελεύθερου» εκτελεστή που μισθώνεται από την ομάδα επίλεκτων μισθοφόρων του εξίσου αδέκαστου Αμερικανού Τζος Μπρόλιν για να λάβει μέρος σε έναν πόλεμο που η αμερικανική κυβέρνηση θέλει να δημιουργήσει ανάμεσα στους εμπόρους ναρκωτικών της Λατινικής Αμερικής.
Καρδιοκατακτητής (Le retour du heros, Γαλλία, 2017).
Κομεντί εποχής του Λοράν Τιράν. Παίζουν: Ζαν Ντιζαρντέν, Μελανί Λοράν κ.α. Ανάλαφρο, πικάντικο και πάρα πολύ ευχάριστο ερωτικό γαϊτανάκι που εκτυλίσσεται στις αριστοκρατικές επαύλεις στη Γαλλία των Ναπολεόντειων Πολέμων. Ενα ευφάνταστο παιχνίδι λόγου και συναισθημάτων, αλλά και το είδος της ταινίας όπου ένας ηθοποιός όπως ο Ντιζαρντέν (Οσκαρ Α’ ρόλου για το «The Artist») μπορεί πραγματικά να διαπρέψει.
Κινηματογραφική μεταφορά μιας από τις πιο περίπλοκες υποθέσεις μυστηρίου της Αγκαθα Κρίστι, εκτυλίσσεται ως επί το πλείστον μέσα σε τεράστιο σπίτι που κατοικείται από τα μέλη μιας εξαιρετικά παράξενης οικογένειας, εκ των οποίων κάποιο ή κάποια είναι υπεύθυνα για μια δολοφονία.
Γάμος α λα ιταλικά (Matrimonio all’ italiana, Ιταλία, 1964) του Βιτόριο Ντε Σίκα με τους Σοφία Λόρεν, Μαρτστέλο Μαστρογιάνι.
Το παθιασμένο χρονικό της πολύχρονης σχέσης ανάμεσα σε έναν πλούσιο ιταλό φανφαρόνο, τον Ντομένικο, και της πόρνης Φιλουμένα που τον ακολουθεί πιστά ελπίζοντας πως κάποτε θα την παντρευτεί. Από τις πιο δημοφιλείς ταινίες του ντουέτου Λόρεν – Μαστρογιάνι, απέσπασε υποψηφιότητα για το Οσκαρ Α γυναικείου ρόλου αλλά και καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.
Η Τζούλι Κρίστι κέρδισε το Οσκαρ Α’ ρόλου έχοντας παίξει τη νέα γυναίκα που δείχνει αποφασισμένη να πετύχει τους στόχους της στον αδηφάγο χώρο της μόδας, όπου κινείται σαν διαβολεμένο αερικό. Αψογο δείγμα βρετανικού free cinema της δεκαετίας του 1960 και η ταινία χάρη στην οποία ο Τζον Σλέσινγκερ πήγε στην Αμερική και γύρισε τον «Κάουμποι του μεσονυχτίου».