Η Italdesign δημιουργεί το δικό της Nissan GT-R
Με αφορμή τη συμπλήρωση 50 ετών από την ίδρυση της Italdesing αλλά και τη δημιουργία του πρώτου GT-R, o ιταλικός σχεδιαστικός οίκος δημιουργεί μια διαφορετική εκδοχή του ιαπωνικού sportscar.
Πενήντα χρόνια μετά την ίδρυση της Italdesign αλλά και τη δημιουργία του πρώτου GT-R, οι δρόμοι του διάσημου σχεδιαστικού οίκου και του καταξιωμένου ιαπωνικού sportscar συναντώνται.
Το αποτέλεσμα της συνάντησης αυτής ή αν προτιμάτε της συνεργασίας η οποία μάλιστα δεν έχει επαναληφθεί στο παρελθόν είναι το Nissan GT-50, ένα εκκεντρικό σε σχεδιασμό και προδιαγραφές πρωτότυπο που παρά τις ελάχιστες πιθανότητες να φτάσει ως τη γραμμή παραγωγής εντυπωσιάζει.
Στην πραγματικότητα, ελάχιστα είναι εκείνα τα σημεία του αμαξώματος που θα μπορούσαν να παραπέμψουν στην έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου, καθώς ακόμα και η οροφή στέκεται 21 χιλιοστά πιο κοντά στο έδαφος σε σχέση με το Nissan GT-R που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Εκτεταμένες είναι οι παρεμβάσεις που πραγματοποιηθεί και στο αποκλειστικά διθέσιο εσωτερικό. Σε μια προσπάθεια δημιουργίας ενός ποιοτικότερο συνόλου, το ανθρακόνημα συνδυάζεται τις επιφάνειες από Alcantara και μαύρο δέρμα.
Στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, τον πρώτο λόγο έχει ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 3,8 λίτρων, ο οποίος έχει αναβαθμιστεί αποδίδοντας 720 ίππους και τα 780 Nm ροπής.
Τον ίδιο δρόμο, εκείνο της αναβάθμισης, έχει ακολουθήσει τόσο το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των έξι σχέσεων όσο και η ανάρτηση. Τέλος, πίσω από τους τροχούς των 21 ιντσών έχουν τοποθετηθεί εξαπίστονες και τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo.
- Στα «ΝΕΑ» της Τετάρτης: Εδώ είναι Βαλκάνια…
- Παναθηναϊκός: Το θαύμα των 220 ημερών!
- Προκρίθηκε η Κύπρος στον τελικό της Eurovision – Ποιες χώρες πήραν το εισιτήριο
- Γερμανία: Κατάληψη φοιτητών με συνθήματα υπέρ της Γάζας στο Πανεπιστήμιο της Λειψίας
- H Γαλλική Γερουσία ενόψει του μεγαλύτερου «ηθικού σκανδάλου»;
- Κάτας: «Όλοι είδαν τι έγινε στο δεύτερο ημίχρονο»