Η βρετανική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια του μοντέλου που θα αντικαταστήσει την Vanquish S, επαναφέροντας στο λεξιλόγιο της τα διακριτικά DBS και Superleggera που συναντιούνται για να σηματοδοτήσουν το κορυφαίο μοντέλο της Aston Martin, το οποίο οι Βρετανοί αποκαλούν Super GT.

Η DBS Superleggera αξιοποιεί μια μετεξέλιξη της αλουμινένιας αρχιτεκτονικής της DB11 η οποία συνδυάζεται με μια ανάρτηση αποτελούμενη από σφυρήλατα διπλά ψαλίδια στον μπροστινό άξονα και μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων, στον πίσω.

Την εικόνα συμπληρώνουν τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ η παραμετροποίηση των οποίων πραγματοποιείται μέσω των τριών προγραμμάτων οδήγησης της GT, Sport και Sport Plus τα οποία μεταβάλλουν επίσης την απόκριση του κινητήρα και του κιβωτίου.

Την DBS Superleggera εφοδιάζει μια αναβαθμισμένη εκδοχή του θηριώδους V12 των 5,2 λίτρων η οποία αποδίδει 715 ίππους και 900 Nm ροπής διαθέσιμης μεταξύ 1.800-5.000 σ.α.λ.

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με τη συνδρομή ενός νέου αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων της ZF ενώ τις προδιαγραφές της θα συμπληρώσει ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης το οποίο συνεργάζεται με σύστημα διαχείρισης ροπής. Σύμφωνα με τις συστάσεις, ο συνδυασμός εγγυάται την εκρηκτική απόκριση ενός supercar με τον «πολιτισμό» ενός αυθεντικού GT.

Σε επίπεδο επιδόσεων, η DBS Superleggera επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά σε 340 χλμ./ώρα.

Στο βασικό εξοπλισμό του super GT, εκτός από τις άφθονες ποσότητες δέρματος και ακριβών υλικών για τις επενδύσεις και τις λεπτομέρειες, περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης σε συνδυασμό με κάμερα περιμετρικής όρασης 360 μοιρών ενώ την εξοπλιστική εικόνα συμπληρώνει δορυφορικό σύστημα πλοήγησης και η δυνατότητα διασύνδεσης έξυπνων συσκευών για την αναπαραγωγή πολυμέσων μέσω του infotainment.