Στην έκθεση της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο του 2017, η γκάμα της Renault υποδέχτηκε την ισχυρότερη έκδοση του Megane με τα διακριτικά και την φροντίδα της RenaultSport και ισχύ 280 ίππων.

Ωστόσο, σύμφωνα με τις συνήθειες της γαλλικής φίρμας αλλά και τις πρώτες εικόνες της έκδοσης RS Trophy να γράφει γύρους στο Nurbrurgring πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, αυτές θα εξασφαλίζονται από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του τετρακύλινδρου κινητήρα των 1,8 λίτρων που ήδη εξοπλίζει το Megane RS, με τη διαφορά ότι στην περίπτωση του Trophy θα αποδίδει 300 ίππους.

Την αυξημένη ισχύ αναμένεται να συμπληρώσει μια σειρά βελτιώσεων, οι οποίες θα αφορούν την απόδοση όλων των συστημάτων του RS Trophy, συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσης, της πέδησης, του συστήματος εξαγωγής ενώ τις προδιαγραφές του θα συμπληρώσει μια νέα σπορ προδιαγραφών ανάρτηση η οποία θα μειώσει την απόσταση από το έδαφος όπως μαρτυρούν και οι εικόνες του δοκιμαστικού πρωτότυπου.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι στην μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του RS Trophy, είχαν αξιοποιηθεί ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Ohlins και ελατήρια Allevard.

Επίσης, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το ακόμα πιο «hot» hatch της Renault θα υιοθετήσει και τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες που θα το ταυτοποιήσουν ως την κορυφαία πρόταση της γκάμας του Megane, καθιστώντας εκ πρώτης όψεως σαφή την «ισχυρή» διαφορετικότητά της.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι εκδόσεις επιδόσεων του Megane δεν αναμένεται να σταματήσουν στην RS Trophy, καθώς σε δεύτερο χρόνο, μετά την παρουσίαση της συγκεκριμένης έκδοσης η οποία αναμένεται έως το τέλος της χρονιάς έπεται και η ακόμα πιο σκληροπυρηνικών προδιαγραφών Trophy R.