H παραγωγή του τελευταίου υπεραυτοκινήτου της αλσατικής φίρμας ξεκίνησε το 2016 στην έδρα της Bugatti στο Molsheim και πλέον έφτασε αισίως τις 100 μονάδες παραγωγής οι οποίες στην πλειονότητά τους έχουν διατεθεί στην Μέση Ανατολή και κυρίως στην αραβική χερσόνησο.

Σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό της φίρμας, απομένουν ακόμα 400 αντίτυπα προκειμένου να ολοκληρωθεί το τιράζ του μοντέλου που αντικατέστησε την Veyron, διαδικασία η οποία αναμένεται να διαρκέσει για περίπου έξι χρόνια με δεδομένο ότι η κατασκευή της Chiron, όπως και κάθε άλλης Bugatti, πραγματοποιείται εν πολλοίς κατά χειροποίητο τρόπο με ρυθμό περίπου 70 μονάδων ετησίως.

Για την ιστορία, η 100ή Chiron ορόσημο, βάφεται σε μπλε ματ απόχρωση η οποία αποτελεί πρωτιά για το συγκεκριμένο μοντέλο και δημιουργεί μια ευχάριστη οπτική αντίθεση με τις χαρακτηριστικές κόκκινες γραμμές που διατρέχουν το αμάξωμά της ενώ στην ίδια απόχρωση του κόκκινου έχουν και οι δαγκάνες των φρένων. Το ίδιο κόκκινο μοτίβο κυριαρχεί και στο πολυτελώς σπορ εσωτερικό.

Σε ό,τι αφορά την τιμή της, αυτή συνυπολογιζομένων των κατά παραγγελία στοιχείων που ζήτησε ο ιδιοκτήτης της φτάνει τα 2,85 εκατομμύρια ευρώ.

Επίσης, σύμφωνα με τις συστάσεις της γαλλικής φίρμας, ουσιαστικά από το διαθέσιμο τιράζ των 500 μονάδων απομένουν λιγότερες από 200 μονάδες που δεν έχουν βρει ακόμα ιδιοκτήτη καθώς έχουν ήδη πάνω λάβει πάνω από 300 παραγγελίες.

Πλην της «βασικής» έκδοσης η Bugatti έχει αποκαλύψει ήδη μια πιο σκληροπυρηνική Sport έκδοση ενώ φέρεται να ετοιμάζει και μια νέα ειδική έκδοση η οποία δεν αποκλείεται να συμπίπτει με το στόχο ανάκτησης του τίτλου του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής τον οποίο «έκλεψε» προσφάτως από τη γαλλική φίρμα το Koenigsegg Agera RS, με την Bugatti να δηλώνει ότι θα επανέλθει.