Το δημοφιλές hatchback ετοιμάζεται να προσθέσει μια ακόμα σπορ προδιαγραφών έκδοση με τα διακριτικά GTI στο ενεργητικό του η οποία θα αντλήσει τις επιρροές της από την προσφάτως αφιχθείσα αγωνιστική TCR έκδοση του μοντέλου διεκδικώντας πιθανότατα τον τίτλο του ταχύτερου νόμιμου για το δρόμο Golf GTI –τουλάχιστον μέχρι την εμφάνιση του επόμενου.

Επί του παρόντος, η νέα έκδοση του Golf GTI με τις αγωνιστικές καταβολές δίνει το στίγμα του μέσω ενός teaser το οποίο αποκαλύπτει μόνο ένα τμήμα του πίσω τμήματος, όπου ξεχωρίζουν ο επιβλητικός αεροδυναμικός διαχύτης, οι χορταστικές απολήξεις της εξάτμισης, τα LED φωτιστικά σώματα και οι τροχοί που δείχνουν να ανήκουν στην κατηγορία των 18 ιντσών.

Ανεξαρτήτως σχεδιαστικών λεπτομερειών, η νόμιμη για το δρόμο έκδοση του Golf GTI TCR αναμένεται να εξοπλίζεται με τον ίδιο υπετροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,0 λίτρων σε εκδοχή ισχύος που αναμένεται να προσφέρει περί τους 286 ίππους και τα 370 Nm ροπής. Το μηχανικό σύνολο θα συμπληρώνεται από την παρουσία του επτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη ενώ στο βασικό εξοπλισμό θα ανήκει επίσης και το μπλοκέ διαφορικό για τον μπροστινό άξονα.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, η μέγιστη ταχύτητα αναμένεται να διαμορφωθεί σε 250 χλμ./ώρα με τη δυνατότητα για όσους λίγους το αποκτήσουν να ζητήσουν διαφορετική ρύθμιση του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας η οποία σε αυτήν την περίπτωση μπορεί να φτάσει τα 264 χλμ./ώρα εκθρονίζοντας έτσι το προηγούμενο ταχύτερο Golf GTI το οποίο εμφανίστηκε στο φεστιβάλ του Worthersee πριν δύο χρόνια με τα διακριτικά Clubsport S.

Στο ίδιο φεστιβάλ το οποίο φέτος ανοίγει τις πύλες του στις 9 Μαΐου, αναμένεται να πραγματοποιηθεί και η πρεμιέρα του road-legal Golf GTI TCR όπου και θα ανακοινωθούν οι υπόλοιπες προδιαγραφές του, προσθέτοντας ένα ακόμα ορόσημο στην μακρά παράδοση των GTI που ξεκινά από το 1976 και μετρά 2,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα.