Μια εγκατάσταση που παραπέμπει στους αναβαθμούς του αρχαίου θεάτρου του Άργους αλλά αποκτά μια εντελώς δική της δυναμική χάρη στις πρωτότυπες ψηφίδες της επιφάνειάς της. Εκατοντάδες γυναικεία πρόσωπα έχουν κοπεί από τα φωτοτυπημένα αντίγραφα ενός σχεδίου που έτσι όπως είναι τοποθετημένα στην κεκλιμένη επιφάνεια σαν ψηφίδες «δημιουργούν τα δικά τους μικρά εικαστικά παιχνίδια αλλά και το παιχνίδι του συνόλου και του αναβαθμού». Θυμίζουν ένα χαλί ανθρώπων όπου όλοι είναι ίδιοι και κανένας όμοιος με τον άλλον, «το παιχνίδι του γηπέδου της Κυριακής», όπως λέει χαρακτηριστικά η εικαστικός Ρένα Παπασπύρου, όπου συνυπάρχει το πλήθος όχι μόνο των ανθρώπων αλλά και των χρωμάτων και των σχημάτων.

Ολόκληρη τη συνέντευξη μπορείτε να τη διαβάσετε εδώ: