Ισραηλινά κατασκοπευτικά πάνω από το FIR της Κύπρου
Κανονικά διενεργούνται οι πτήσεις στην ανατολική Μεσόγειο αλλά το Ισραήλ επιδεικνύει ιδιαίτερα δραστηριότητα τις τελευταίες ημέρες
Spotlight
-
Η ελληνική παραλία σύμβολο μιας ολόκληρης εποχής – Ένα εντυπωσιακό βίντεο από ψηλά
-
Κακή εξέλιξη με τον ιό H5N1 - Εντοπίστηκε σε αγελαδινό γάλα
-
Καθηγητής του Χάρβαρντ: «Απεχθάνομαι το ιρανικό καθεστώς, αλλά έχει δίκιο – Ένοχες οι ΗΠΑ»
-
Υποψήφια του Μελανσόν στις ευρωεκλογές, καλείται να ζητήσει «συγγνώμη για τρομοκρατία» - Τι της αποδίδουν;
Σε ισχύ βρίσκεται και Navtex της Κυπριακής Δημοκρατίας για ασκήσεις του Ρωσικού Πολεμικού Ναυτικού εντός της περιοχής ευθύνης της Κυπριακής Δημοκρατίας, στα ανατολικά του Κάβο Γκρέκο και απέναντι από τις ακτές της Συρίας, όπου σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες πλέουν το τελευταίο 48ωρο έξι πολεμικά πλοία της Ρωσίας.
Επίσης την Πέμπτη, σύμφωνα με την κυπριακή εφημερίδα «Φιλελεύθερος», καταγράφηκε ιδιαίτερα αυξημένη δραστηριότητα ισραηλινών κατασκοπευτικών αεροσκαφών που επιτηρούν συχνά την περιοχή μεταξύ Ισραήλ και Κύπρου. Για ώρες αεροσκάφος ηλεκτρονικής κατασκοπίας πετούσε εντός του FIR Λευκωσίας, σε ύψος πέραν των 40.000 ποδών ώστε να μην επηρεάζει τις πυκνές αεροπορικές πτήσεις στην περιοχή, πραγματοποιώντας δεκάδες κύκλους πάνω από θαλάσσια περιοχή σε απόσταση περίπου μέχρι και 100 χιλιομέτρων από τις νότιες ακτές της Κύπρου.
Δεν επηρεάστηκε καμία πτήση
Κανένα πρόβλημα δεν αντιμετώπισε το τελευταίο 48ωρο η Πολιτική Αεροπορία. Οι πτήσεις από και προς τα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου πραγματοποιούνται κανονικά, χωρίς κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα. Η ρουτίνα των συνεχώς αυξανόμενων πλέον πτήσεων λόγω της περιόδου συνεχίστηκε και την Τετάρτη και χθες, χωρίς επηρεασμό από τις άλλες εξελίξεις στην περιοχή.
Το ίδιο καταγράφεται και σε σχέση με το Κέντρο Ελέγχου της Λευκωσίας που έχει την ευθύνη του FIR, να εξυπηρετεί εκατοντάδες αεροσκάφη. Ιδιαίτερο των ημερών είναι το γεγονός ότι πολλές αεροπορικές εταιρείες έχουν τροποποιήσει τα σχέδια πτήσεών τους ώστε να μην περνούν πάνω από τις ανατολικότερες περιοχές του FIR Λευκωσίας προς τη Συρία.
Αυτό μαζί με το γεγονός ότι πτήσεις από αεροπορικές εταιρείες αραβικών χωρών, με προορισμό τον Λίβανο κυρίως, εκτρέπονται σε μεγάλες καμπύλες από την κανονική τους πορεία, ώστε να αποφύγουν να πλησιάσουν τόσο το FIR του Ισραήλ όσο και περιοχές της χερσονήσου του Σινά που θεωρούνται επικίνδυνες, δημιουργεί ιδιαίτερο όγκο εργασίας για τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις