Ήταν φθινόπωρο του 1965 όταν η Opel αποκάλυπτε στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης ένα νέο σχεδιαστικό πρωτότυπο, «κλέβοντας» τις εντυπώσεις.

Χρειάστηκαν να περάσουν τρία χρόνια ώστε το καλλίγραμμο πρωτότυπο να περάσει στις γραμμές παραγωγής της Opel, μεταφέροντας τα περισσότερα από τα πρωτοποριακά χαρακτηριστικά του.

Ο λόγος για το Opel GT, ίσως το πλέον επιτυχημένο sportscar στην πολύχρονη ιστορία της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της εποχής του, το Opel GT προσφερόταν σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη εξοπλιζόταν με έναν κινητήρα χωρητικότητας 1,1 λίτρων, ο οποίος προερχόταν από το Kadett αποδίδοντας μόλις 60 ίππους.

Η δεύτερη είχε αφετηρία έναν κινητήρα χωρητικότητας 1,9 λίτρων, μεταφράζοντας τους 90 ίππους σε αξιοπρεπέστατες επιδόσεις.

Τα τετρακύλινδρα σύνολα βενζίνης συνδυάζονταν με ένα μηχανικό κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων, ωστόσο, προαιρετικά μπορούσε κανείς να επιλέξει μια αυτόματη μονάδα τριών ταχυτήτων.

Μάλιστα, η τελευταία, ήταν και η δημοφιλέστερη σε αγορές όπως εκείνη των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

Το Opel GT παράχθηκε σε 103.463 μονάδες, παραμένοντας στην παραγωγή μόλις πέντε χρόνια. Κατά τη διάρκεια αυτών των πέντε ετών, το sportscar της Opel απέκτησε ηλεκτροκίνητη εκδοχή όπως άλλωστε και έκδοση χωρίς σταθερή οροφή. Καμία από αυτές δεν κατάφερε να φτάσει ως τη γραμμή παραγωγής.