H σουηδική φίρμα που ιδρύθηκε πριν 24 χρόνια από τον Christian von Koenigsegg, ετοιμάζεται να κλείσει ένα ακόμα κεφάλαιο στην πλήρη επιδόσεων ιστορία της καθώς, το Agera RS, οδεύει προς το τέλος της ευάριθμης παραγωγής του η οποία μετρά μόλις 25 αντίτυπα.

«Η σουηδική φίρμα ευχαριστεί για την εμπιστοσύνη εκείνους που κατάφεραν να αποκτήσουν κάποιο από τα 25 αντίτυπα και τους συγχαίρει για την οξύνοια της επιλογής τους» αναφέρει η λιτή ανακοίνωση της σουηδικής φίρμας η οποία πιστοποιεί και επισήμως το τέλος της παραγωγής ενός αυτοκινήτου που σε διάστημα τριών ετών κατάφερε να καταρρίψει πέντε παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας.

Το σημαντικότερο από αυτά είναι το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας για αυτοκίνητο παραγωγής καθώς το Koenigsegg Agera RS των 1.341 ίππων ή τoυ 1 megawatt, κατέγραψε 457,9 χλμ./ώρα σε κλειστή διαδρομή στην Νεβάδα, «κλέβοντας» τον τίτλο από την Veyron και την Bugatti η οποία έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα επανέλθει.

Εκτός από την ικανότητά του να καταρρίπτει ρεκόρ, αξίζει να σημειωθεί ότι το Agera RS υπήρξε και το πρώτο αυτοκίνητο της σουηδικής φίρμας με το δυσκολοπρόφερτο όνομα το οποίο, έφτασε στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.

Σε κάθε περίπτωση, όπως ισχύει και για κάθε υπεραυτοκίνητο της Koenigsegg, το Agera RS θα αξιωθεί ακόμα δύο ειδικές «Final Editions» οι οποίες θα παραχθούν σε τρία συνολικά αντίτυπα δίνοντας τη δυνατότητα σε ακόμα τρεις εκλεκτούς να αποκτήσουν το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο.

Koenigsegg Agera RS Final Edition

Η πρώτη Final Edition έχει ήδη κάνει την εμφάνισή της πριν δύο χρόνια στην έκθεση της Γενεύης και σύμφωνα με την Koenigsegg πρόκειται για ένα “super-bespoke” τετράτροχο, αν και μάλλον ο συγκεκριμένος χαρακτηρισμός δείχνει να χάνει την έννοια του στη συγκεκριμένη περίπτωση με δεδομένο ότι κάθε μία μονάδα παραγωγής της σουηδικής φίρμας είναι ούτως ή άλλως μοναδική λόγω των ιδιαιτεροτήτων της διαδικασίας κατασκευής τους.

Σε ό,τι αφορά τα επόμενα σχέδια της σουηδικής φίρμας, το νέο εγχείρημα της Koenigsegg ονομάζεται ως γνωστόν Regera και θα αποτελεί ένα plug-in υβριδικό supercar και θα κατασκευαστεί σε 80 μονάδες οι οποίες αναμένεται να διατεθούν προς περίπου 2,1 εκατομμυρίων ευρώ.