Η Subaru παρουσιάζει στην έκθεση της Νέας Υόρκης τη νέα γενιά του Forester η οποία αν και ακολουθεί την πεπατημένη σε επίπεδο αισθητικής κρύβει πολλά νέα χαρακτηριστικά στην αθέατη πλευρά του, υποσχόμενη μια συνολικά αναβαθμισμένη εμπειρία σε κάθε επίπεδο.

Αρχικά, το νέο Forester έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική η οποία συνδυάζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του επίπεδου Βoxer κινητήρα των 2,5 λίτρων, η οποία προσφέρει ισχύ 182 ίππων.

Το μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, το οποίο σε συνδυασμό και με τις βελτιώσεις στον κινητήρα υπόσχεται να προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.

Τις προδιαγραφές του συμπληρώνει το εγνωσμένου κύρους σύστημα τετρακίνησης των Ιαπώνων το οποίο σε συνάρτηση με την απόσταση των 22 εκατοστών από το έδαφος, υπόσχεται να αποτελέσει πιστό συνοδοιπόρο οποιοδήποτε τερέν θέλει να εξερευνήσει ο οδηγός του.

Παράλληλα, με την συνδρομή της νέας αρχιτεκτονικής του η οποία επιγράφεται SGP και προσφέρει μια πιο αποδοτική διάταξη αλλά και της αύξησης του μεταξονίου κατά περίπου 3,0 εκατοστά το Forester υπόσχεται περισσότερη ευρυχωρία στο εσωτερικό του, ιδίως για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος.

Αυξημένος κατά σχεδόν 54 λίτρα είναι και ο χώρος του πορτ μπαγκάζ, ενώ χάρη στη νέα σχεδίαση είναι πιο επίπεδος και έχει καλύτερη πρόσβαση χάρη στην αύξηση των διαστάσεων της θύρας αποσκευών κατά 13,4 εκατοστά.

Επιπλέον, σύμφωνα με τις συστάσεις της Subaru, έχουν γίνει άλματα σε ό,τι αφορά την ηχομόνωση, με το νέο Forester να υπόσχεται έναν συνολικά πιο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα και περισσότερη άνέση στην μετακίνηση.

Σε αυτό συντείνει και η έμφαση που έχει δοθεί στην αναβάθμιση του εσωτερικού το οποίο εκτός από την νέα του σχεδίαση που υπόσχεται περισσότερους χώρους αποθήκευσης επωφελείται από υψηλότερης ποιότητας υλικά, νέα εργονομικά καθίσματα και νέο σύστημα infotainment με οθόνη από 6,5 έως 8,0 ιντσών η οποία συνδυάζεται και λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto.

Σημαντικά αναβαθμισμένη είναι και η λίστα εξοπλισμού ασφάλειας και υποβοήθησης περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων, ενεργό cruise control, σύστημα υποβοήθησης για τη διατήρηση της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, και ενεργής παρέμβασης σε ενδεχόμενο σύγκρουσης αλλά και σύστημα ανίχνευσής της κόπωσης του οδηγού.