Αν και η πλατφόρμα του προγράμματος Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον ΙΙ τέθηκε εκτός λειτουργίας έως τις 10:30 το πρωί με τα προβλήματα να αποκαθίστανται στη συνέχεια σταδιακά το αρμόδιο υπουργείο επιμένει και σήμερα στη θέση ότι όλα βαίνουν ομαλά. Προς επίρρωση τούτου επικαλείται τη μεγάλη αύξηση των αιτήσεων.

Το πρόγραμμα εξελίσσεται σε φαρσοκωμωδία σχολιάζει από την πλευρά της η ΝΔ.

Οι εγγεγραμμένοι στην πλατφόρμα φτάνουν τους 17.500

Τη θέση ότι η υποβολή αιτήσεων για το πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ» στις περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας συνεχίστηκε ομαλά σήμερα, Τρίτη, εκφράζει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας σε ανακοίνωσή του.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου για τη σημερινή δεύτερη ημέρα λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας στις συγκεκριμένες Περιφέρειες, οι εγγεγραμμένοι στην πλατφόρμα φτάνουν τους 17.500, καταγράφοντας αύξηση κατά 3.000 σε σχέση με την πρώτη ημέρα.

Επίσης οι αιτήσεις που έχουν πρωτοκολληθεί, φτάνουν τις 6.000, έναντι μόλις 500 αιτήσεων κατά την πρώτη ημέρα.

«Φαίνεται, δηλαδή, αφενός να περιορίζεται η εισροή νέων δυνητικών ωφελούμενων, καθώς εξαντλείται η δεξαμενή ενδιαφερόμενων, αφετέρου να αυξάνεται η εκροή των αιτήσεων προς υπαγωγή, καθώς όλο και περισσότεροι ολοκληρώνουν τη διαδικασία» σημειώνει το υπουργείο.

«Αύριο (Τετάρτη) η ηλεκτρονική πλατφόρμα θα ενεργοποιηθεί εκ νέου, προκειμένου να συνεχιστεί η υποβολή των αιτήσεων», καταλήγει το ΥΠΕΝ.

Εκτός λειτουργίας για κάποιες ώρες η πλατφόρμα

Πάντως εκτός λειτουργίας βρέθηκε έως τις 10:30 το πρωί της Τρίτης η σελίδα και η ηλεκτρονική πλατφόρμα του προγράμματος «Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον», δεύτερη μέρα της προθεσμίας για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής των νοικοκυριών.

Σταδιακά τα τεχνικά προβλήματα αποκαταστάθηκαν μετά τις 10:30.

Νωρίτερα το υπουργείο απέδωσε τη μη λειτουργία της πλατφόρμας σε πρόβλημα του δικτύου syzefxis.

Σε ανάρτηση στη διεύθυνση exoikonomisi.ypen.gr αναφερόταν το εξής: «Λόγω σοβαρού ευρύτερου τηλεπικοινωνιακού προβλήματος από το δίκτυο syzefxis, το σύστημα δεν μπόρεσε να ενεργοποιηθεί την προγραμματισμένη ώρα (08:00). Μετά την αποκατάσταση του προβλήματος στις 10:30, γίνεται έλεγχος του συστήματος και θα είναι διαθέσιμο στις 12:00».

Η ηλεκτρονική διεύθυνση exoikonomisi.ypen.gr δεν ήταν καν ορατή στο διαδίκτυο, με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών που ήθελαν να συμπληρώσουν τις αιτήσεις και να στείλουν τα δικαιολογητικά για τη διεκδίκηση των ενισχύσεων ενεργειακής αναβάθμισης των κατοικιών.

Σημειώνεται δε ότι και χθες, Δευτέρα, η πλατφόρμα αντιμετώπιζε προβλήματα, με τους δικαιούχους που επιχειρούσαν να μπουν να έρχονται αντιμέτωποι με το μήνυμα: «Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας παρακαλούμε δοκιμάστε να συνδεθείτε αργότερα».

Την ύπαρξη άλλωστε των προβλημάτων επιβεβαιώνει το γεγονός ότι το χθες το βράδυ, η σελίδα του «Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον» είχε αναρτήσει μήνυμα που ενημέρωνε τους ηλεκτρονικούς επισκέπτες για εργασίες αναβάθμισης της πλατφόρμας.

ΝΔ: Νέα αποτυχία της κυβέρνησης

«Σε φαρσοκωμωδία εξελίσσεται το “Εξοικονομώ ΙΙ”. Για πολλοστή φορά επιβεβαιώνεται η παροιμιώδης ανικανότητα της κυβέρνησης να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις της», τονίζει ο Κώστας Σκρέκας, με αφορμή την δυσλειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα.

«Ύστερα από τρία χρόνια αναμονής, τρεις αναβολές, την αλλαγή του τρόπου υποβολής των αιτήσεων, τη δημόσια συγγνώμη του υπουργού, αλλά και τις διαβεβαιώσεις ότι όλα τα τεχνικά προβλήματα έχουν, τάχα, επιλυθεί, τελικά σήμερα το πληροφοριακό σύστημα του προγράμματος “εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ” κατέρρευσε και πάλι.»

» Η νέα αυτή αποτυχία δεν μας εκπλήσσει, δυστυχώς, καθόλου. Είναι απολύτως αναμενόμενη από μια κυβέρνηση που είναι ικανή μόνο να εγκαινιάζει τα έργα των προηγούμενων κυβερνήσεων», δήλωσε ο βουλευτής της ΝΔ.

in.gr

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο