Η AXA, αποδεικνύοντας συνεχώς ότι αποτελεί την κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα, παρουσιάζει το νέο της καινοτόμο εγχείρημα: την ηλεκτρονική υπηρεσία TCF (Transparent Customer Feedback) που επιτρέπει στους πελάτες της να μοιραστούν και να αξιολογήσουν δημόσια την ασφαλιστική εμπειρία τους. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζει ειλικρίνεια και διαφάνεια με τους ασφαλισμένους της, δίνοντάς τους και επίσημα τον λόγο.

Ως κύριο στόχο της πρωτοβουλίας αυτής, η ΑΧΑ έχει θέσει τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της, αλλά και την πλήρη διαφάνεια στη σχέση της με τους πελάτες της, καθώς δίνει την ευκαιρία στους αποζημιωμένους να εκφράσουν δημοσίως τη γνώμη τους για τις υπηρεσίες που έλαβαν από εκείνη.
Μέσα από ένα σύστημα ανοιχτής αξιολόγησης, οι πελάτες λαμβάνουν ψηφιακή ειδοποίηση με ένα απλό e-mail ή sms, αμέσως μετά την αποζημίωσή τους και μπορούν να μοιραστούν με το ευρύ κοινό την εμπειρία τους, να δώσουν την βαθμολογία τους και να λάβουν απάντηση από εκπροσώπους της εταιρείας για κάθε πιθανό ζήτημα που προκύπτει.

Το ανθρώπινο δυναμικό της ΑΧΑ στοχεύει συνεχώς ψηλότερα, ακολουθώντας πιστά το όραμα της εταιρείας να βρίσκεται πάντοτε στην «καρδιά» των εξελίξεων και να εναρμονίζεται πλήρως με τα νέα δεδομένα και περιβάλλοντα που δημιουργούνται. Η πρωτοβουλία TCF αποτελεί άλλη μια σημαντική ενέργεια με στόχο τη συνεχή βελτιστοποίηση των προσφερόμενων υπηρεσιών, πράγμα που αποτελεί το κύριο μέλημα των ανθρώπων της. Τη λειτουργία της υπηρεσίας και την πιστοποίηση των βαθμολογιών έχει αναλάβει η κορυφαία εταιρεία ανατροφοδότησης, eKomi.

Μπες κι εσύ τώρα στο www.axa.gr και μάθε περισσότερα!

Advertorial