Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Η Αθήνα στο χάρτη των προορισμών για city break

Η Αθήνα στο χάρτη των προορισμών για city break

Η εφετινή καμπάνια με τίτλο «Άνοιξη στην Αθήνα» από το Δήμο Αθηναίων, την AEGEAN και το Αεροδρόμιο της Αθήνας

Στον χάρτη των city break προορισμών βάζει την Αθήνα η «συμμαχία» του Δήμου Αθηναίων, της AEGEAN και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. Μετά το πρώτο βήμα της σύμπραξής τους που συνέβαλε στο περσινό ρεκόρ αφίξεων ξένων επισκεπτών στην πρωτεύουσα, η δεύτερη φάση της καμπάνιας, παρουσιάστηκε στην ITB, τη μεγαλύτερη διεθνώς τουριστική έκθεση του Βερολίνου, σε περισσότερους από 50 εκπροσώπους διεθνών και γερμανικών ΜΜΕ.

«Κεντρικός άξονας της πολιτικής μας είναι να ενώνουμε τις υγιείς δυνάμεις της πόλης μας, να προχωρούμε σε συνέργειες και να πετυχαίνουμε το καλύτερο δυνατό για την Αθήνα. Η σύμπραξη με την AEGEAN και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών είναι ένα ενδεικτικό παράδειγμα επιτυχίας. Το 2017 η Αθήνα έσπασε κάθε ρεκόρ αφίξεων ξεπερνώντας το φράγμα των 5 εκ. επισκεπτών, ενώ γίνεται πόλος έλξης νέων καλλιτεχνών και δημιουργών από το εξωτερικό σε σημείο πολλά διεθνή Μέσα να την παρουσιάζουν ως «νέο Βερολίνο». Παράλληλα, μεγάλοι διεθνείς ξενοδοχειακοί όμιλοι επιλέγουν την πόλη μας για τη λειτουργία νέων σύγχρονων, ξενοδοχειακών μονάδων συμβάλλοντας στην τόνωση της τοπικής οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι η Αθήνα βρίσκεται σε μια «τουριστική άνοιξη»» ανέφερε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ο δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης.

Όπως αναφέρει το Βήμα η δεύτερη φάση της καμπάνιας, «One City. Never Ending Stories», που παρουσιάστηκε στο Βερολίνο, αναδεικνύει την ποικιλία των επιλογών που προσφέρει η πόλη στους επισκέπτες της, καλώντας τους να δημιουργήσουν τις δικές τους ιστορίες. Έχει τίτλο «Άνοιξη στην Αθήνα» και ξεκίνησε την 1η Μαρτίου 2018 εστιάζοντας κυρίως στη γερμανική αγορά. Για την προώθηση της καμπάνιας, το Athens Tourism Partnership, σε συνεργασία με τη Marketing Greece που έχει συντονιστικό ρόλο, χρησιμοποιεί ψηφιακά μέσα και κοινωνικά δίκτυα αξιοποιώντας τα πιο σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας και μάρκετινγκ, προκειμένου να απευθυνθεί με ακρίβεια στα στοχευμένα κοινά.

in.gr

Sports in

Σε ποια διοργάνωση θα παίξει ο Ολυμπιακός αν κάνει το double;

Τι θα συμβεί σε αυτό το πρωτοφανές σενάριο; Που θ’ αγωνιστεί ο Ολυμπιακός; Στο Champions League ή στο Europa League;

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024