Η γερμανική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια της νέας γενιάς του A6 η οποία ακολουθώντας τα χνάρια των Α8 και Α7, αποκτά ένα κομψότερο και πιο αθλητικό «ύφος» ενισχύοντας παράλληλα σημαντικά το τεχνολογικό της προφίλ με μια σειρά από καινοτομίες στις οποίες συγκαταλέγεται και η ήπια υβριδική τεχνολογία η οποία αποσκοπεί στην αύξηση της αποδοτικότητάς της.

Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση, το Α6 είναι το τρίτο μοντέλο που υπογράφει σχεδιαστικά ο Marc Lichte, μετά το A8 και το Α7, εξ ου και υπακούει στην ίδια αισθητική γραμμή με την ναυαρχίδα της Audi προβάλλοντας ένα δυναμικότερο χαρακτήρα ο οποίος υπογραμμίζεται από τις διαφορετικές αναλογίες του μοντέλου σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Ως απόρροια της νέας του σχεδίασης το νέο A6 έχει μειώσει τον αεροδυναμικό συντελεστή από 0,26 σε 0,24, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι πλέον η πλειονότητα των εξωτερικών επιφανειών του αμαξώματος κατασκευάζονται από αλουμίνιο.

Εκτός από την οπτική διαφοροποίηση, οι νέες αναλογίες έχουν μεταβάλλει οριακά και τις διαστάσεις του οι οποίες αυξάνονται κατά 0,7 εκατοστά σε μήκος, 1,2 εκατοστά κατά πλάτος αλλά και κατά 0,25 σε ύψος παρά την πιο coupe λογικής σχεδίαση της γραμμής οροφής του. Παράλληλα, αυξημένο και κατά 1,2 εκατοστά είναι και το μεταξόνιο.

Σύμφωνα με την Audi οι παραπάνω μεταβολές έχουν αποδοθεί και με το παραπάνω σε περισσότερη ευρυχωρία στο εσωτερικό του το οποίο υπόσχεται περισσότερη άνεση για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος. Αμετάβλητος σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο παραμένει το μέγεθος του όγκου για πορτ μπαγκάζ το οποίο διαμορφώνεται σε 530 λίτρα.

Όπως θα υπέθετε κανείς το νέο A6 επωφελείται από την τελευταία εκδοχή του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της Audi, ΜΜΙ όπως εμφανίστηκε στο Α8 και το οποίο περιλαμβάνει μια οθόνη αφής οκτώ ή 10,1 ιντσών για τις λειτουργίες του infotainment και μια μικρότερη 8,6 ιντσών χαμηλότερα η οποία φιλοξενεί τα χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού. Την εικόνα συμπληρώνει η παρουσία του Virtual Cockpit με την οθόνη των 12,3 ιντσών στην θέση του πίνακα οργάνων.

Σε επίπεδο ευφυών συστημάτων και εξοπλισμού ασφαλείας το A6 διαθέτει σύστημα πλοήγησης που επικοινωνεί με βάση δεδομένων της Audi προσαρμόζοντας τις οδηγίες του στις πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας και θα προσφέρει τη δυνατότητα εύρεσης θέσεων στάθμευσης. Παράλληλα η αναβαθμισμένη δέσμη συστημάτων ασφαλείας η οποία αποτελείται από 38 διαφορετικά υποσυστήματα περιλαμβάνοντας για πρώτη φορά και σύστημα ανίχνευσης και υποβοήθησης σε ενδεχόμενη πλευρική σύγκρουση, εξασφαλίζει το Α6 δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3.

Σε ό,τι αφορά τις διαθέσιμες εκδόσεις κινητήρα, αρχικά το νέο A6 θα είναι διαθέσιμο με τον TFSI των 3,0 λίτρων απόδοσης 340 ίππων σε συνδυασμό με το επτά σχέσεων κιβώτιο S Tronic και με τον TDI 3,0 λίτρων ισχύος 286 ίππων σε συνδυασμό με κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

Κοινός παρονομαστής αμφότερων των εκδόσεων αποτελεί η τετρακίνηση αλλά και το σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας της Audi το οποίο απεμπλέκει τον κινητήρα από τη διαδικασία όταν δεν χρειάζεται η συνδρομή του σε ταχύτητες από 55 χλμ./ώρα έως 160 χλμ./ώρα, επανενεργοποιώντας τον αυτόματα όταν χρειάζεται, ενώ το παρών δίνει και σύστημα stop/start.

auto.in.gr

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο