Ford Ka+ 2018: Στα… συν της αστικής περιπέτειας
Το city car της «μπλε οβαλ» φίρμας ανανεώνεται προσθέτοντας μια νέα περιεπετειώδους ύφους έκδοση αλλά και δύο νέους κινητήρες που υπόσχονται περισσότερη αποδοτικότητα από ποτέ.
Η «μπλε οβάλ» φίρμα ανανεώνει το Ford Ka+ το οποίο, πλην των εθιμοτυπικών βελτιώσεων που συνήθως περιλαμβάνει η συγκεκριμένη διαδικασία, αποκτά και μια περιπετειώδους αισθητικής και «υφής» έκδοση στην ίδια λογική με το Fiesta Active, και με την προοπτική να «κλέψει» λίγη από τη δόξα και τη δημοτικότητα των εκπροσώπων της περιπέτειας.
Ξεκινώντας από την περιπετειώδη νέα προσθήκη, η Ford έχει επιλέξει να προχωρήσει πέρα από τα σχεδιαστικά… προσχήματα και έτσι, πλην των προστατευτικών περιμετρικά του αμαξώματος, η έκδοση Active διαθέτει μια αναβαθμισμένη ανάρτηση με αυξημένο ύψος κατά 2,3 εκατοστά, μεγαλύτερα μετατρόχια, νέα αμορτισέρ και μεγαλύτερες αντιστρεπτικές δοκούς.
Παράλληλα, παρεμβάσεις στο σύστημα διεύθυνσης του city car της Ford, εγγυώνται ότι το Ka+ Active θυμίζει crossover και στην οδική του συμπεριφορά.
Πέρα από την νέα έκδοση Active, το Ka+ αποκτά επίσης πρόσβαση για πρώτη φορά, στο αποδοτικό diesel μοτέρ του 1,5 λίτρου το οποίο προσφέρει 95 ίππους και 215 Nm ροπής.
Σε συνδυασμό με ένα είδος συστήματος ανάκτησης κινητικής ενέργειας κατά την επιβράδυνση καθώς και με την λειτουργία coasting, δηλαδή τη διαδικασία απεμπλοκής του κινητήρα στις υψηλές ταχύτητες το Ka+ περιορίζει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του μοντέλου που στη συγκεκριμένη έκδοση εκλύει 99 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα.
Τις εκδόσεις κινητήρα συμπληρώνει ο εξίσου νέος για το Ka+ τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1,2 λίτρων Ti-VCT ο οποίος, διατίθεται σε δύο εκδοχές ισχύς 70 και 85 ίππων υποσχόμενος περισσότερη αποδοτικότητα και πιο αθόρυβη λειτουργία.
Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ενώ το πνεύμα ανανέωσης του Ka+ συμπληρώνουν εξοπλιστικές προσθήκες όπως το infotainment Sync 3 με οθόνη αφής 6,5 ιντσών και λειτουργικά Apple CarPlay και Android Auto. Την εικόνα συμπληρώνουν ορισμένες «ευκολίες» που στοχεύουν στην άνεση όπως τα θερμαινόμενα καθίσματα, οι αισθητήρες βροχής, οι πίσω αισθητήρες στάθμευσης και το αυτόματο σύστημα κλιματισμού.
auto.in.gr
- Ο Κουέντιν Ταραντίνο τελικά «δεν αντέχει» τους μισούς ηθοποιούς του Χόλιγουντ – Και πιο πολύ τον Όουεν Γουίλσον
- Πούτιν: Θερμή υποδοχή του Ρώσου προέδρου στην Ινδία – Στο επίκεντρο το πετρέλαιο, υπό την πίεση των ΗΠΑ
- Το Παγκόσμιο Κύπελλο… ξεκινάει: Το βράδυ της Παρασκευής η κλήρωση του Μουντιάλ 2026
- Κακοκαιρία Byron: Υπερχείλισε ποταμός – Κινδύνευσαν τουρίστες και κάτοικοι στη Φοινικούντα
- Αγρότες: Χιλιάδες τρακτέρ στους δρόμους, «η πιο μεγάλη κινητοποίηση από το 2016» – Στα σκοινιά η κυβέρνηση
- 18 χρόνια και 1.297 αγώνες: Ο ΛεΜπρόν για πρώτη φορά μονοψήφιος από το 2007!
- Η Pantone κάνει μια εκπληκτική επιλογή για το χρώμα (μη χρώμα) της χρονιάς 2026 -«Η ιστορία από την αρχή»
- Σφυροκοπάει η κακοκαιρία Byron – Πού καταγράφονται τα μεγαλύτερα ύψη βροχής
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)



























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442