Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Ένα ρετρό έμπνευσης Pagani Huayra με Fiat επιρροές

Ένα ρετρό έμπνευσης Pagani Huayra με Fiat επιρροές

Η Pagani σε συνεργασία με την Garage Italia Customs του Lapo Elkann, δημιούργησαν μια μοναδική έκδοση του Huayra η οποία αποτίει φόρο τιμής σε ένα πρωτότυπο της Fiat που παρουσιάστηκε πριν 60 χρόνια.


Δείχνει κάπως οξύμωρο αλλά η ιταλική φίρμα των εξωπραγματικών τετράτροχων, αποφάσισε να δημιουργήσει μια one-off εκδοχή του Huayra, αντλώντας έμπνευση από ένα ρετρό τετράτροχο και δη της Fiat στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Garage Italia Customs του Lapo Elkann.

Συγκεκριμένα πηγή έμπνευσης για τους σχεδιαστές του Lampo (αστραπή) όπως ονομάζεται, αποτέλεσε ένα εξίσου εξωτικό για την εποχή του πρωτότυπο της Fiat, το οποίο εμφανίστηκε το 1954 με το όνομα Fiat Turbina το οποίο όφειλε στην παρουσία τριών φτερωτών στον κινητήρα του. Για την ιστορία το Fiat Turbina υποσχόταν 300 ίππους αλλά και το εξωπραγματικό μέγεθος του 0.14 για τον αεροδυναμικό συντελεστή.

Επιστρέφοντας στο σήμερα και το Pagani Lampo, διαθέτει ένα νέο αμάξωμα από ανθρακονήματα και ένθετο αλουμίνιο το οποίο το βοηθά να μιμηθεί τη γυαλιστερή τριχρωμία του Fiat Turbina. Υπό το ίδιο σκεπτικό οι θόλοι έχουν σχεδιαστεί για να παραπέμπουν στο ιταλικό concept car ενώ στο πίσω μέρος δεσπόζει μια ιταλική σημαία. Παράλληλα, οι χρυσές λεπτομέρειες του αμαξώματος και των τροχών απηχούν την χρυσή απόχρωση του παλαιού χρυσού λογότυπου της Fiat.

Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της έκδοσης, επωφελείται από το πακέτο εξοπλισμού Tempesta το οποίο μεταφράζεται σε επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα στο μπροστινό τμήμα τα οποία κατευθύνουν την ροή αέρα πιο αποτελεσματικά. Την εικόνα συμπληρώνει το σύστημα πέδησης της Brembo και το οποίο επωφελείται από δαγκάνες στην τριχρωμία της ιταλικής σημαίας ενώ την ίδια χρωματική υπόσταση επιδεικνύουν και οι εξωτερικοί καθρέφτες.

Αντιστοίχως, ιδιαίτερο είναι και το εσωτερικό το οποίο συνδυάζει δέρμα, ανθρακονήματα και λεπτομέρειες από ανοδιωμένο χαλκό.

Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη έκδοση αποτελεί και το πλέον χρονοβόρο project που έχει εμπλακεί ποτέ η Pagani καθώς η εξέλιξη και η κατασκευή του διήρκεσαν δύο χρόνια.

auto.in.gr

Sports in

Ολυμπιακός: Μια φωτόλουστη χρονιά!

Το μότο των ιθυνόντων είναι «δεν σταματάμε να ονειρευόμαστε».

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024