Πέμπτη 02 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Black Friday: Μεγαλύτερη ανταπόκριση σε σχέση με πέρυσι

Black Friday: Μεγαλύτερη ανταπόκριση σε σχέση με πέρυσι

Στην πρακτική του Black Friday, που εφαρμόστηκε για δεύτερη χρονιά φέτος, φαίνεται ότι οι έλληνες καταναλωτές ανταποκρίθηκαν σε μεγαλύτερο βαθμό σε σχέση με πέρυσι, προέβησαν σε αγορές, αν και ξόδεψαν ξανά μικρά ποσά, όπως προκύπτει από σχετική έρευνα που διενήργησε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, που σκοπό είχε να καταγράψει τη συμπεριφορά και τη στάση των ελλήνων καταναλωτών απέναντι στην εν λόγω πρακτική.

Στην πρακτική του Black Friday, που εφαρμόστηκε για δεύτερη χρονιά φέτος, φαίνεται ότι οι Έλληνες καταναλωτές ανταποκρίθηκαν σε μεγαλύτερο βαθμό σε σχέση με πέρυσι, προέβησαν σε αγορές, αν και ξόδεψαν ξανά μικρά ποσά, όπως προκύπτει από σχετική έρευνα που διενήργησε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, που σκοπό είχε να καταγράψει τη συμπεριφορά και τη στάση των ελλήνων καταναλωτών απέναντι στην εν λόγω πρακτική.

Σύμφωνα με την έρευνα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται ότι αποτέλεσαν την κύρια πηγή ενημέρωσης των καταναλωτών για την εφαρμογή του Black Friday στην Ελλάδα.

Το 32% των ερωτηθέντων ενημερώθηκαν μόνο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ως δεύτερη μοναδική πηγή ενημέρωσης ήταν οι διαφημίσεις στην τηλεόραση (10%).

Σε ό,τι αφορά στις γνώσεις των καταναλωτών για την πρακτική Black Friday, το 12,8% του δείγματος δήλωσε ότι δεν γνώριζε απολύτως ή σχεδόν καθόλου τη συγκεκριμένη πρακτική, ενώ το 61,5% θεωρεί ότι τη γνωρίζει καλά έως πολύ καλά.

Σε ό,τι αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά, φαίνεται ότι οι καταναλωτές ανταποκρίθηκαν ως ένα βαθμό στην πρόσκληση των εμπορικών επιχειρήσεων, καθώς το 44,5% του δείγματος πραγματοποίησε αγορές κατά την ημέρα Black Friday.

Το 15,3% εξ’ αυτών επισκέφτηκε εμπορικά καταστήματα και έκανε τις αγορές του από εκεί ενώ το 6,5% αγόρασε μόνο από το διαδίκτυο. Το υπόλοιπο ποσοστό 78,2% αγόρασε προϊόντα και από τα καταστήματα αλλά και από το διαδίκτυο. Οι καταναλωτές πλήρωσαν για τις αγορές τους κυρίως με μετρητά (49%) και χρεωστικές κάρτες (26,45).

Οι περισσότερες αγορές έγιναν από καταστήματα καλλυντικών, νέων τεχνολογιών και ένδυση/υπόδησης και οι καταναλωτές ξόδεψαν για αγορές στην πλειοψηφία τους (42,5%) έως 50 ευρώ, ενώ μόνο ένα 6,3% δήλωσε ότι ξόδεψε περισσότερα από 501 Ευρώ .

Η έρευνα, επίσης, δείχνει πως οι καταναλωτές δεν θεωρούν πολύ μεγάλες τις εκπτώσεις που ανακοίνωσαν τα εμπορικά καταστήματα. Συγκεκριμένα, το 51% των καταναλωτών που έκαναν αγορές υποστήριξε ότι από τα προϊόντα που αγόρασαν κέρδισαν έκπτωση της τάξης των 20%-30% και μόνο το 9,8% δήλωσε ότι αγόρασε με έκπτωση μεγαλύτερη του 50% της αρχικής τιμής των προϊόντων. Για τους συμμετέχοντες στην έρευνα, τα προϊόντα, τα οποία είχαν τη μεγαλύτερη έκπτωση ήταν τα προϊόντα τεχνολογίας (72,3%).

ΑΠΕ-ΜΠΕ,in.gr

Sports in

Ο άνδρας που έσωσε 300 έργα του Βαν Γκογκ κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο ήταν ένας αιμοβόρος συνεργάτης των ναζί

Το 1942, ο Sam van Deventer φιλοξένησε ένα οικογενειακό πάρτι για τα 50ά γενέθλια του αιμοδιψούς Arthur Seyss-Inquart, του επιτρόπου του Ράιχ για τις γερμανικές δυνάμεις κατοχής στις Κάτω Χώρες.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 02 Μαϊου 2024