Πέμπτη 18 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Υπαρκτό το ενδεχόμενο μιας ηλεκτρικής Porsche Macan

Υπαρκτό το ενδεχόμενο μιας ηλεκτρικής Porsche Macan

Εν όψει της αυστηροποίησης του πλαισίου για τις εκπομπές ρύπων αλλά και των γενναίων επενδύσεων του ομίλου VW στην ηλεκτροκίνηση, η Macan αποτελεί μία εκ των πολλών επιλογών της Porsche για… εξηλεκτρισμό.

H Porsche έχει ήδη ανακοινώσει ότι το πρώτο της ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα είναι η έκδοση παραγωγής της Mission E, η οποία αναμένεται να προστεθεί στην γκάμα της από τα τέλη του 2019 και όπως όλα δείχνουν, πλέον αναζητείται από το Zuffenhausen το επόμενο, μοντέλο που θα «ασπαστεί» την ηλεκτρική τεχνολογία, βοηθώντας τη γερμανική φίρμα να εκπληρώσει τους ολοένα αυστηρότερους στόχους που τίθενται σε επίπεδο εκπομπών ρύπων.

Σε ό,τι αφορά την ταυτότητα του μοντέλου που θα αναλάβει τον παραπάνω ρόλο, όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της Porsche Cars για τις ΗΠΑ, Klaus Zellmer, το ενδεχόμενο εξηλεκτρισμού της Macan «αποτελεί υπαρκτή πιθανότητα για εμάς».

Αν δε αναλογιστεί κανείς ότι η Porsche, θα επενδύσει την επόμενη μέσα στην επόμενη πενταετία 3 δισεκατομμύρια ευρώ για στην ηλεκτροκίνηση, τότε το ενδεχόμενο εξέλιξης μιας ηλεκτρικής Macan, μεταξύ άλλων, θα μπορούσε να θεωρηθεί «ζήτημα χρόνου».

Εξάλλου, όπως εκτιμάται από τον όμιλο VW όπου και ανήκει η Porsche, ένα στα δύο αυτοκίνητα που θα πωλούνται από το 2025 θα είναι ηλεκτροκίνητο με δεδομένες και τις ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές που διαμορφώνονται σε ό,τι αφορά τις εκπομπές ρύπων.

Ως προς αυτό υπενθυμίζεται ότι προσφάτως η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε την περιστολή των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά περαιτέρω 30% μεταξύ 2021 και 2030, ενώ ο πήχης για το 2021 έχει ήδη μπει στα 95 γρ.\χλμ.

Ενδεικτική ως προς τα ηλεκτρικά σχέδια της Porsche θα μπορούσε να θεωρηθεί και η δήλωση ο Michael Steiner, επικεφαλής εξέλιξης της Porsche, ο οποίος με αφορμή τις ανωτέρω εξελίξεις στο μέτωπο του CΟ2 είχε αναφέρει ότι η Porsche δεν θα δυσκολευτεί να συμμορφωθεί παρ’ όλα αυτά θα φροντίσει να λανσάρει αυτοκίνητα που θα ικανοποιούν και τους πιο «παραδοσιακούς» πελάτες της.

Υπενθυμίζεται ότι σε ό,τι αφορά το ηλεκτρικό μέτωπο, υποψήφια για το plug-in υβριδικό χρίσμα είναι και η νέα γενιά της 911 με τους μηχανικούς της Porsche να αναζητούν την ιδανική λύση μεταξύ αποδοτικότητας και διατήρησης των γνωστών χαρακτηριστικών που καθιστούν το συγκεκριμένο μοντέλο μέτρο σύγκρισης για την κατηγορία.

auto.in.gr

Sports in

Εξελίξεις με Ιωαννίδη – Τι γίνεται με Σεβίλλη και Γουέστ Χαμ

Νέο δημοσίευμα για τον Φώτη Ιωαννίδη, το οποίο αναφέρεται στη Σεβίλλη, τη Γουέστ Χαμ και τον μεγάλο ανταγωνισμό για τον επιθετικό του Παναθηναϊκού

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 18 Απριλίου 2024