Στα περιφερειακά ΜΜΕ το 30% των κρατικών διαφημίσεων
Εγκύκλιο για τη διαφημιστική δαπάνη φορέων του Δημοσίου εξέδωσε το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, επ' ευκαιρία της κατάθεσης των -υπό έγκριση από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας- προγραμμάτων επικοινωνιακής προβολής για το έτος 2018.
Εγκύκλιο για τη διαφημιστική δαπάνη φορέων του Δημοσίου εξέδωσε το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, επ’ ευκαιρία της κατάθεσης των -υπό έγκριση από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας- προγραμμάτων επικοινωνιακής προβολής για το έτος 2018.
Στην εγκύκλιο, που απεστάλη σε υπουργεία, αποκεντρωμένες διοικήσεις, Περιφέρειες και δήμους, καθώς και τους εποπτευόμενους φορείς αυτών, διευκρινίζεται ότι στα προγράμματα θα περιέχεται υποχρεωτικά και η κατανομή τουλάχιστον του 30% της προϋπολογιζόμενης δαπάνης κάθε φορέα μεταξύ των περιφερειακών μέσων Ενημέρωσης (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση). Επίσης, σε περίπτωση μη τήρησης των προβλεπομένων, το υπουργείο ΨΗΠΤΕ θα επιβάλλει πρόστιμο ισόποσο με τη διαφημιστική δαπάνη που υπολείπεται για τη συμπλήρωση του ανωτέρω ποσοστού συμμετοχής.
Επισημαίνεται επίσης η πρόθεση του υπουργείου ΨΗΠΤΕ για εφαρμογή των προβλεπομένων από το νόμο 2328/1995, ο οποίος δεν εφαρμόστηκε ποτέ από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.
ΑΠΕ-ΜΠΕ,in.gr
- Γιατί η Ουάσινγκτον σιωπά για τα όπλα που στέλνει στο Ισραήλ
- Γερμανία: Ο πρίγκιπας-αστρολόγος και οι συνωμότες δικάζονται για απόπειρα πραξικοπήματος
- Μαρούσι: Κοντά στην ταυτοποίηση του δράστη της επίθεσης έξω από νυχτερινό κέντρο
- Νότιγχαμ Φόρεστ – Μάντσεστερ Σίτι 0-2: Νίκη με Γκβαρντιόλ και Χάαλαντ
- Η Σάλμα Χάγιεκ σαν άλλη Φρίντα Κάλο στην περιοδεία της Μαντόνα – «Αξέχαστη βραδιά»
- Όταν ο Έμερι αποθέωνε τον Μεντιλίμπαρ