Η γερμανική φίρμα προσφέρει τρεις ακόμα λόγους που θα ενισχύσουν το δυναμισμό των μοντέλων που βρίσκονται στη βάση της γκάμας της, προσθέτοντας στην εξίσωση των μικρών Porsche, τα διακριτικά GTS και φυσικά μια σειρά από βελτιώσεις που αυτά συνεπάγονται.

Σε αυτές –φυσικά- περιλαμβάνεται η αύξηση της ισχύος του επίπεδου κινητήρα των 2,5 λίτρων κατά 15 ίππους η οποία έχει επιτευχθεί χάρη στην αναβάθμιση του συστήματος εισαγωγής και του συστήματος υπερτροφοδότησης, «ανεβάζοντας» την απόδοση στους 365 ίππους, μέγεθος που παρεμπιπτόντως είναι και κατά 35 ίππους υψηλότερο σε σχέση με τις ατμοσφαιρικές GTS εκδόσεις της προηγούμενης γενιάς των δύο μοντέλων.

Αυξημένη είναι επίσης και η απόδοση ροπής η οποία διαμορφώνεται σε 430 Nm ενώ είναι διαθέσιμη σε ένα ευρύτερο φάσμα στροφών του κινητήρα που προσδιορίζεται από 1.900 έως 5.000 σ.α.λ.

Ως αποτέλεσμα και σε συνδυασμό με το προαιρετικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων PDK, οι 718 GTS επιταχύνουν από 0-100 χλμ./ωρα σε μόλις 4,1 δευτερόλεπτα.

Σε κάθε περίπτωση, σημειώνεται ότι στις βασικές τους εκδόσεις, οι 718 GTS εξοπλίζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Όπως και να έχει η μέγιστη ταχύτητά τους διαμορφώνεται σε 290 χλμ./ώρα.

Σε αντίθεση με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο αποτελεί προαιρετική επιλογή, στο βασικό εξοπλισμό των 718 GTS ανήκει το πακέτο Sport Chrono Package, το σύστημα ενεργής ανάρτησης της Porsche το οποίο περιορίζει και την απόσταση από το έδαφος κατά 10 χιλιοστά καθώς και το σύστημα διαχείρισης ροπής το οποίο στην προκειμένη περίπτωση συνδυάζεται με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Τις επιπλέον δυνατότητες των 718 GTS έρχονται να υπογραμμίσουν μια σειρά από αισθητικές αναβαθμίσεις οι οποίες της προσδίδουν μια πιο «επιθετική» όψη, συνεπικουρούμενων στοιχείων όπως το ανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα, οι σκουρόχρωμες επιφάνειες του συνόλου των φωτιστικών σωμάτων και οι μαύρες απολήξεις του συστήματος εξαγωγής οι οποίες τοποθετούνται κεντρικά σε ένα εξίσου σκούρο αεροδυναμικό διαχύτη.

Την εξωτερική εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί των 20 ιντσών, ενώ στο εσωτερικό κυριαρχούν τα διακριτικά GTS στα προσκέφαλα, τα σπορ δερμάτινα καθίσματα με τις κόκκινες λεπτομέρειες οι οποίες επεκτείνονται σε όλες τις επενδύσεις αλλά και το χρονόμετρο στην κεντρική κονσόλα.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, οι 718 Boxster και Cayman GTS είναι ήδη διαθέσιμες προς παραγγελία στην Γερμανία με την προοπτική άφιξής τους από τα μέσα Δεκεμβρίου, ενώ οι τιμές τους ξεκινούν από τα 78.160 και 76.137 ευρώ, αντίστοιχα.

auto.in.gr