Διαφήμιση: Θέμα δευτερολέπτων η επιτυχία
Στην προσπάθεια των διαφημιστικών εταιρειών να προσεγγίσουν τους λεγόμενους «millennials», η διάρκεια των τηλεοπτικών διαφημίσεων μειώνεται, με πρόσφατες έρευνες να δείχνουν ότι τα σποτ στην Αμερική, πλέον δεν ξεπερνούν τα 14 δευτερόλεπτα.
Spotlight
- Το μεταναστευτικό, η Ακροδεξιά και η κρίση ταυτότητας της Ευρώπης
- Σκύλος και γάτα: Οι ιδιαιτερότητες, η φροντίδα και ο χαρακτήρας τους – Πόσο διαφέρουν
- Μέχρι και … διαλογισμό υπόσχεται το υπουργείο Υγείας στους μαθητές για καλύτερη υγεία
- «Τους έκανα καλύτερη τιμή - Τέτοια χαλιά κοστίζουν 30.000»: Η Μοιραράκη απαντά για τον σάλο με το υπ. Τουρισμού
Στην προσπάθεια των διαφημιστικών εταιρειών να προσεγγίσουν τους λεγόμενους «millennials», η διάρκεια των τηλεοπτικών διαφημίσεων μειώνεται, με πρόσφατες έρευνες να δείχνουν ότι τα σποτ στην Αμερική, πλέον δεν ξεπερνούν τα 14 δευτερόλεπτα.
Όπως περιγράφεται στο σχετικό διάγραμμα, τα σποτ των 60 δευτερολέπτων έχουν μειωθεί αισθητά, ενώ στην τελευταία τριετία, η χρήση των 30 δευτερολέπτων παρουσιάζει πτώση κατά 12%.
Μεγάλο ρόλο στην μετάβαση αυτή, παίζουν μέχρι στιγμής το Facebook και το Snapchat που σε πρώτη φάση χρεώνουν τις χορηγούμενες προβολές για τα τρία πρώτα δευτερόλεπτα. Με τον τρόπο αυτό η διαφημιστική εταιρεία, έχει ένα παραπάνω κίνητρο να συμπιέσει το μήνυμα αλλά και ένα προβληματισμό για το πώς θα παρουσιαστούν σωστά και γρήγορα όλες οι πληροφορίες.
Εκτός αυτού, η ταχύτητα με την οποία αναρτώνται τα δεδομένα και εναλλάσσονται στις αρχικές σελίδες των χρηστών, υποχρεώνει τις εταιρείες να δώσουν το μήνυμα λιτά, γρήγορα και κατανοητά στις πρώτες στιγμές του σποτ.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει παράλληλα, το στατιστικό της Adobe σχετικά με την έρευνα Media Habits που αναφέρει ότι το 34% των θεατών της τηλεόρασης, ταυτόχρονα χρησιμοποιούν και άλλη μια οθόνη (είτε υπολογιστή, είτε κινητού – tablet). Το ποσοστό αυτό, εκτοξεύεται στο 79% όταν μιλάμε για τους… millenials, δηλαδή τα άτομα που γεννήθηκαν τα τελευταία είκοσι έτη.
Η προσπάθεια που κάνουν οι διαφημιστικές εταιρείες για να «πιάσουν» το νεανικό κοινό, περνάει συνεπώς από δύο και παραπάνω οθόνες και αυτό που θα χρειαστεί είναι η ταχύτητα του μηνύματος, μαζί με την εύκολη πληροφορία.
Παναγιώτης Γκανάς
Data: Nielsen 2017 Commercial & Advertising Update; Chart: Andrew Witherspoon / Axios
in.gr
- Χωρίς πισίνες, χωρίς ξαπλώστρες, χωρίς υπερτουρισμό: Οι Λειψοί προτείνουν έναν διαφορετικό τρόπο διακοπών και αποθεώνονται
- Ρωσία: «Τέχνασμα το σχέδιο νίκης του Ζελένσκι» – Για να μην καταρρεύσει «ο αντιρωσικός συνασπισμός»
- Ιταλία: Φοιτήτρια κατηγορείται ότι δολοφόνησε και έθαψε τα δύο νεογέννητα παιδιά της
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις