Έσοδα από το περιεχόμενο στο YouTube με 10.000 προβολές και άνω
Δέκα χιλιάδες προβολές θα πρέπει να έχουν επιτύχει οι δημιουργοί περιεχομένου στο YouTube για να αρχίσουν να τις ρευστοποιούν, ανακοίνωσε η υπηρεσία, αλλάζοντας τους όρους της συμμετοχής στο YouTube Partner Program.
Δέκα χιλιάδες προβολές θα πρέπει να έχουν επιτύχει οι δημιουργοί περιεχομένου στο YouTube για να αρχίσουν να τις ρευστοποιούν, ανακοίνωσε η υπηρεσία, αλλάζοντας τους όρους της συμμετοχής στο YouTube Partner Program.
Στο εξής, για να προβάλλονται διαφημίσεις στο κανάλι των δημιουργών και έτσι να αποκομίζουν κέρδη οι δημιουργοί πρέπει να έχουν πετύχει τουλάχιστον 10.000 προβολές βίντεο στο κανάλι τους από τη σύστασή του.
Η εταιρεία υποστηρίζει πως με αυτόν τον τρόπο θα αποτρέψει την παραβίαση των όρων παροχής των υπηρεσιών της και του σεβασμού των δημιουργών, καθώς παρατήρησε ότι χωρίς μια τέτοια προϋπόθεση οποιοσδήποτε μπορούσε -και εκατοντάδες χιλιάδες το έκαναν- να «κλέψουν» ένα δημοφιλές βίντεο και να το ανεβάσουν στο δικό τους κανάλι συγκεντρώνοντας έσοδα.
Όπως σημειώνεται, αφού ένα κανάλι πατήσει το σκαλοπάτι των 10.000 προβολών, τότε η υπηρεσία θα επιθεωρεί το περιεχόμενό του και θα επιτρέπει ή θα απορρίπτει τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα συνεργατών YouTube και εάν συμμορφώνεται με τους όρους, θα αρχίσει η εισροή εσόδων.
tech.in.gr
- Oλυμπιακός: Γητευτής ονείρων
- Παλαιστίνη: Καταγγελία για θάνατο δύο ατόμων σε ισραηλινή φυλακή μετά από βασανιστήρια
- Εκεί που τελειώνουν οι λέξεις… (vid)
- Economist: Η μετανάστευση αυξάνεται προκαλώντας μεγάλες οικονομικές συνέπειες
- Πώς έζησε ο Βαγγέλης Μαρινάκης το κρίσιμο πέναλτι του Ελ Κααμπί
- Μια βραδιά που την άξιζαν ο γίγαντας κόσμος του Ολυμπιακού και ο Βαγγέλης Μαρινάκης