ΗΠΑ: Ξηλώθηκε και η προστασία των προσωπικών δεδομένων στο Διαδίκτυο
Οι πάροχοι υπηρεσιών Διαδικτύου στις ΗΠΑ θα μπορούν να συνεχίσουν να πωλούν τα προσωπικά δεδομένα των πελατών τους σε τρίτους χωρίς να λαμβάνουν πρώτα άδεια, μετά την ανάκληση από το Κογκρέσο ενός νομοσχεδίου που είχε ψηφιστεί επί Ομπάμα.
Spotlight
-
«Έσκασε» στα γέλια ο Λαβρόφ με τη δήλωση Μακρόν για πιθανή αποστολή δυτικών δυνάμεων στην Ουκρανία (video)
-
Ο Μέντι «έδεσε κόμπο» την Άστον Βίλα
-
Γιούλικα Σκαφιδά: Διαλύει το ροζ συννεφάκι της μητρότητας σε λίγα λεπτά: «Θα έπρεπε να είμαι χαρούμενη»
-
Κασσελάκης: Ανάσταση στην Κέρκυρα και μετά «υπόσχεται» σκληρό ροκ για την ακρίβεια
Οι πάροχοι υπηρεσιών Διαδικτύου στις ΗΠΑ θα μπορούν να συνεχίσουν να πωλούν τα προσωπικά δεδομένα των πελατών τους σε τρίτους χωρίς να λαμβάνουν πρώτα άδεια, μετά την ανάκληση από το Κογκρέσο ενός νομοσχεδίου που είχε ψηφιστεί επί Ομπάμα.
Η Γερουσία και στη η Βουλή των Αντιπροσώπων, στις οποίες την πλειοψηφία έχουν οι Ρεπουμπλικάνοι, ψήφισαν υπέρ της ανάκλησης των κανονισμών που είχε εγκρίνει η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών τον Οκτώβριο και οι οποίοι δεν είχαν ακόμη τεθεί σε εφαρμογή.
Βάσει των κανονισμών, οι πάροχοι ίντερνετ θα έπρεπε να λαμβάνουν την έγκριση των πελατών τους προτού χρησιμοποιήσουν την ακριβή τοποθεσία τους, πληροφορίες για την οικονομική τους κατάσταση, την κατάσταση της υγείας τους, πληροφορίες για τα παιδιά τους, τον θρησκευτικό τους και σεξουαλικό τους προσανατολισμό, ή ακόμη και το ιστορικό των αναζητήσεών τους στο Διαδίκτυο για εμπορικούς και διαφημιστικούς σκοπούς.
Η κατάργηση των κανονισμών αυτών προστασίας της προσωπικής ζωής έχει προκαλέσει έντονες συζητήσεις στις ΗΠΑ, με κάποιες οργανώσεις να ανησυχούν για τη ανεξέλεγκτη διάδοση προσωπικών δεδομένων των χρηστών του Διαδικτύου.
«Οι πληροφορίες αυτές αφορούν τις πιο προσωπικές λεπτομέρειες της ζωής ενός προσώπου. Οι καταναλωτές θα πρέπει να μπορούν να ελέγχουν τι κάνουν οι επιχειρήσεις με αυτές τις πληροφορίες» εξήγησε η Νατάσα Ντουάρτε του Κέντρου για τη Δημοκρατία και την Τεχνολογία.
Από την πλευρά τους οι Ρεπουμπλικάνοι που στήριξαν την κατάργηση των κανονισμών αυτών επισημαίνουν ότι θα αποκαταστήσει την ισότητα στον διαφημιστικό τομέα μεταξύ των παρόχων, όπως η Verizon και η Comcast, και των κολοσσών του Διαδικτύου όπως η Google και το Facebook, που ακολουθούν άλλους κανόνες.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις