Η Nintendo δηλώνει ενήμερη για τις σχετικές αναφορές στην ασύρματη σύνδεση μέσω Bluetooth, ενώ οι χρήστες αναζητούν τρόπους να επιλύσουν μόνοι τους το πρόβλημα, το οποίο συχνά αποδίδουν στην ασύρματη φύση του και την πιθανότητα παρεμβολών στην επικοινωνία από άλλες ηλεκτρονικές συσκευές δικτύωσης.

Γνωρίζουμε το πρόβλημα και το αντιμετωπίζουμε ανά περίπτωση καθώς δεν είναι γενικευμένο, απαντά στο Forbes το γραφείο Τύπου της εταιρείας.

  • Στην Ελλάδα, τεχνική υποστήριξη για τα προϊόντα της Nintendo παρέχει ο διανομέας, CD Media, (τηλέφωνο 801-555 5090, Κύπρος κ.ά. 211 106 0400).

Στις ιστοσελίδες της τεχνικής υποστήριξης πάντως συστήνεται στους χρήστες που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη σύνδεση του χειριστηρίου να δοκιμάσουν τα ακόλουθα:

Ελέγξτε την ενημέρωση του συστήματος (επιλέξτε System Settings από το κύριο μενού, HOME)
Ελέγξτε ότι τα χειριστήρια είναι φορτισμένα πλήρως.

  • Μειώστε την απόσταση μεταξύ του Joy-Con και του Nintendo Switch
  • Βεβαιωθείτε ότι η κονσόλα δεν βρίσκεται πίσω από την τηλεόραση, κοντά σε ενυδρείο, μέσα ή κάτω από ένα μεταλλικό αντικείμενο, μεταξύ καλωδίων, σε μεγάλη απόσταση από άλλη ασύρματη συσκευή, όπως ηχεία ή σημεία ασύρματης δικτύωσης. Τέλος, ελέγξτε εάν υπάρχουν παρελβολές από λάπτοπ, τάμπλετ, φούρνο μικροκυμάτων, ασύρματο εκτυπωτή, ασύρματο τηλέφωνο και σκληρούς δίσκους, USB ή άλλες συσκευές με USB 3.0 και είτε απομακρύνετε ή απενεργοποιήστε τις συσκευές αυτές από το ενεργό Switch.

Mπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στο ακόλουθο άρθρο: Τι παθαίνει το αριστερό Joy-con

tech.in.gr