H Nissan θέλοντας να δώσει έμφαση στην πληθώρα επιλογών εξατομίκευσης η οποία αποτελεί ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου Micra, διοργάνωσε ένα πρωτότυπο live event μέσω Facebook δίνοντας την ευκαιρία σε 1,5 εκατομμύριο χρήστες να συνδιαμορφώσουν την αισθητική ενός Micra στη γραμμή παραγωγής.

Το εγχείρημα το οποίο αποτελεί παγκόσμια πρωτιά αναμεταδόθηκε live σε τρεις απευθείας μεταδόσεις από το εργοστάσιο στο Flins της Γαλλίας, όπου και κατασκευάζεται το νέο Micra.

Σύμφωνα με το σενάριο, οι φίλοι της Nissan στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης αποφάσισαν για το εξωτερικό χρώμα, η εσωτερική επένδυση και άλλες επιλογές εξατομίκευσης του νέου μοντέλου.

Τις απευθείας μεταδόσεις παρακολούθησαν συνολικά πάνω από 1,5 εκατομμύριο χρήστες του Facebook από όλη την Ευρώπη ενώ σε ό,τι αφορά τη διαδικασία οι φίλοι της Nissan στο Facebook κλήθηκαν να αποφασίσουν μεταξύ των 125 επιλογών εξατομίκευσης του Micra προκειμένου να δημιουργήσουν το ιδανικό Micra. Εν προκειμένω ένα Echo Grey MICRA με τα πακέτα εξωτερικής και εσωτερικής εξατομίκευσης Energy Orange.

Οι τηλεπαρουσιαστές Mike Brewer and Edd China, γνωστοί στην Ευρώπη από την παρουσίαση της δημοφιλούς αυτοκινητιστικής εκπομπής Wheeler Dealers, συμμετείχαν σε αυτές τις ζωντανές μεταδόσεις, επικοινωνώντας με τους θεατές ενόσω αυτοί ψήφιζαν.

Κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας, το τηλεοπτικό δίδυμο παρουσίασε ορισμένα από τα προηγμένα χαρακτηριστικά του νέου Micra όπως σύνολο συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας, Nissan Intelligent Mobility, αλλά και το ιδιαίτερο ηχοσύστημα Bose Personal, με τα ενσωματωμένα ηχεία στο προσκέφαλο του οδηγού, που προσφέρει μια καθηλωτική 360° εμπειρία ακρόασης.

Μπορείτε να δείτε σε επανάληψη τις τρεις απευθείας μεταδόσεις κάνοντας click στους ακόλουθους συνδέσμους:

LIVE #1:
https://www.facebook.com/NissanUK/videos/1325414750830019/

LIVE #2:
https://www.facebook.com/NissanUK/videos/1325601717477989/

LIVE #3:
https://www.facebook.com/NissanUK/videos/1325702437467917/

auto.in.gr