Το βορειότερο τμήμα της σκανδιναβικής χερσονήσου επέλεξε η Mercedes-Benz για τις δοκιμές εξέλιξης ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου πρωτότυπου το οποίο θα αποτελέσει την απαρχή μιας νέας εποχής για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Αν και το καμουφαλισμένο αμάξωμα της υπό εξέλιξη Mercedes-Benz παραπέμπει στην GLC, στην πραγματικότητα κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες του πρωτοτύπου βρίσκεται η πλατφόρμα η οποία θα φιλοξενήσει όλες τις αμιγώς ηλεκτροκίνητες προτάσεις του Γερμανού κατασκευαστή.

Επί της ουσίας πρόκειται για το τροποποιημένο δάπεδο που αξιοποιεί η C-Class, το οποίο ωστόσο έχει υποστεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις ώστε να υποστηρίξει τις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος.

Η πλατφόρμα που έχει γίνει γνωστή με την κωδική ονομασία EVA έχει τη δυνατότητα φιλοξενίας μπαταριών βάρους 400 κιλών, οι οποίες θα αναλαμβάνουν την τροφοδοσία ενός ή δύο ηλεκτρικών μοτέρ.

Το πρώτο θα είναι εκείνο που θα κινεί τους πίσω τροχούς φτάνοντας σε ισχύ ακόμα και τα 300 kW ενώ το δεύτερο θα λειτουργεί συμπληρωματικά, κινώντας τους μπροστινούς τροχούς και διαμορφώνοντας με αυτόν τον τρόπο ένα ιδιότυπο σύστημα τετρακίνησης.

Από τα χαρακτηριστικά των πρώτων αμιγώς ηλεκτροκίνητων προτάσεων της Mercedes-Benz που αναμένονται το 2018 δεν θα λείπει η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, η οποία θα διασφαλίζει την καλύτερη διαχείριση του αυξημένου βάρους.

Πρωταρχικός στόχος της Mercedes-Benz είναι η δημιουργία μιας πρότασης ικανής να ανταγωνιστεί το Tesla Model S, ωστόσο σύντομα η γκάμα των ηλεκτροκίνητων προτάσεών της γερμανικής φίρμας θα διευρυνθεί με ένα ανάλογων προδιαγραφων SUV.

AUTOMEDIA