Νέα καμπάνια προβολής της Αθήνας ανακοίνωσε ο Γ.Καμίνης
Μια νέα ζωντανή και δυναμική καμπάνια με τίτλο «One City. Never Ending Stories» είναι το πρώτο αποτέλεσμα της σύμπραξης Athens Tourism Partnership, που ανακοίνωσε ο δήμαρχος της Αθήνας Γιώργος Καμίνης.
Spotlight
-
Μένει χωρίς ερευνητικό σκάφος η Ελλάδα – Το ωκεανογραφικό «Αιγαίο» αποσύρεται
-
Αυξημένα μέτρα της Τροχαίας για την περίοδο εορτασμού του Πάσχα και της Πρωτομαγιάς
-
Η Ισπανία επιβεβαιώνει την αποστολή πυραύλων Patriot στην Ουκρανία
-
5.000 δολάρια το κεφάλι – Οι κερδοσκόποι του πολέμου και το τίμημα της σωτηρίας από την κόλαση της Γάζας
Μια νέα ζωντανή και δυναμική καμπάνια με τίτλο «One City. Never Ending Stories» είναι το πρώτο αποτέλεσμα της σύμπραξης Athens Tourism Partnership, που ανακοίνωσε ο δήμαρχος της Αθήνας Γιώργος Καμίνης.
Οπως είπε ο κ. Καμίνης, ο δήμος της Αθήνας, η Aegean και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ένωσαν για πρώτη φορά τις δυνάμεις τους έχοντας ως στόχο την προβολή της Αθήνας ως σύγχρονου κέντρου πολιτισμού και ελκυστικού προορισμού για όλο το χρόνο.
Η καμπάνια προβολής που αξιοποιεί όλα τα σύγχρονα εργαλεία του Διαδικτύου εστιάζει στην προβολή της Αθήνας, ως μια πόλη που έχει αμέτρητες επιλογές.
Το κεντρικό βίντεο της καμπάνιας αποτυπώνει μοναδικά τις πολλές, γνωστές και άγνωστες, διαφορετικές πτυχές της Αθήνας: μέσα σε ένα μόλις λεπτό, 51 εικόνες της πόλης ξετυλίγονται μπροστά μας. 51 βιωματικές στιγμές μιας πόλης που έχει κάτι μοναδικό να προσφέρει όλο το χρόνο.
Στην παρέμβαση του ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης τόνισε ότι η Αθήνα έχει όλες τις δυνατότητες και προϋποθέσεις να είναι δημοφιλής, αυτόνομος προορισμός και όχι ένα απλό πέρασμα προς τα όμορφα νησιά μας. «Η σύμπραξη για τον τουρισμό της Αθήνας, που ανακοινώνουμε σήμερα, είναι μια άνευ προηγουμένου συνεργασία, με πρώτη έμπρακτη πρωτοβουλία την έναρξη αυτής της πρωτοποριακής καμπάνιας. Η Αθήνα επανακάμπτει με ανοδική τροχιά στη διεθνή τουριστική αγορά, ανατρέποντας αποφασιστικά την εικόνα των πρώτων χρόνων της κρίσης. Για μια ακόμη φορά οι μεγάλες συνεργασίες, μας βάζουν στην πρωτοπορία» ανάφερε χαρακτηριστικά.
Η ιστοσελίδα της καμπάνιας www.thisisathens.org πρόκειται σταδιακά να φιλοξενήσει συνολικά 103 ιστορίες που μέσα από ένα κεντρικό και μετέπειτα με πέντε θεματικά βίντεο παρουσιάζουν τη ζωή στην Αθήνα κάθε ώρα του εικοσιτετραώρου, τη ζωή των ανθρώπων της πόλης όλες τις εποχές του χρόνου, αναδεικνύοντας έτσι εύστοχα τις επιλογές μίας πόλης που προσφέρει στον επισκέπτη ατελείωτες ευκαιρίες μοναδικών εμπειριών.
Παράλληλα, η ιστοσελίδα λειτουργεί ως εργαλείο προγραμματισμού του ταξιδιού, προβάλλοντας ό,τι συμβαίνει στην Αθήνα όλο το χρόνο, παρουσιάζοντας τα μουσεία, τα αξιοθέατα, τα δρώμενα, τις επιλογές φαγητού και διασκέδασης αλλά και τις γειτονιές της πόλης με τα δικά τους ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.
Ο σχεδιασμός της καμπάνιας καλύπτει γεωγραφικά όλες τις μεγάλες πόλεις της Γαλλίας και της Γερμανίας, οι οποίες αποτελούν τις βασικές αγορές – στόχους για την Αθήνα. Η ιστοσελίδα της καμπάνιας θα είναι διαθέσιμη στα αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις