Το γεγονός ότι η Porsche πρόκειται πολύ σύντομα να αποκτήσει το πρώτο wagon στην ιστορία της με την μορφή μιας πρακτικότερης «shooting brake» έκδοσης της Panamera, αποτελεί κάτι παραπάνω από κοινό μυστικό μιας και η γερμανική φίρμα έχει ήδη επιβεβαιώσει την πρεμιέρα της έκδοσης για την προσεχή έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο.

Το μόνο που ίσως μένει να αποκαλυφθεί είναι η επιπλέον πρακτικότητα την οποία θα εξασφαλίζει η πρακτικότερη εκδοχή της Panamera η οποία στη γνωστή τετράθυρη έκδοσή της προσφέρει από 495-1.304 λίτρα χώρου πορτ μπαγκάζ για τις συμβατικές εκδόσεις της και από 405 λίτρα για την plug-in υβριδική έκδοση.

Το δεδομένο είναι ότι τα παραπάνω μεγέθη θα αυξηθούν, μεταβάλλοντας αναλόγως και τις εξωτερικές επιφάνειες της Panamera ιδίως στο πίσω τμήμα αλλά χωρίς, σύμφωνα με τις συστάσεις της Porsche να στερήσουν κάτι από την κομψότητα αλλά και τα τυπικά χαρακτηριστικά δυναμισμού που διακρίνουν τις προτάσεις τις προτάσεις των Γερμανών.

Σε επίπεδο τεχνολογίας και κινητήρων η Sport Turismo όπως αναμένεται να ονομάζεται ο δεύτερος τύπος αμαξώματος της Panamera αναμένεται να μιμηθεί «μέχρι κεραίας» τη νέα γενιά του τετράθυρου coupe, προσφέροντας επιλογές κινητήρων V6 2,9 και 3,0 λίτρων και V8 3,0 λίτρων βενζίνης και πετρελαίου απόδοσης από 330 έως 550 ίππους σε συνδυασμό με τετρακίνηση.

Από τις διαθέσιμες εκδόσεις της Sport Turimso δεν αναμένεται να λείψει ούτε η plug-in υβριδική εκδοχή ισχύος 462 ίππων χάρη στη συνύπαρξη του πανίσχυρου V6 των 2,9 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες ιόντων λιθίου.

AUTOMEDIA