Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Στο κυνήγι της προσφοράς χιλιάδες καταναλωτές

Στο κυνήγι της προσφοράς χιλιάδες καταναλωτές

Με ενθουσιασμό, περιέργεια και διάθεση εξερεύνησης υποδέχθηκαν την «Μαύρη Παρασκευή» ή αλλιώς «Black Friday» χιλιάδες έλληνες καταναλωτές που από νωρίς το πρωί ξεχύθηκαν στους δρόμους κυνηγώντας τις προσφορές. Γεμάτη η Ερμού από νωρίς το πρωί, ωστόσο οι έμποροι ήταν φειδωλοί όσον αφορά στο ποσοστό των εκπτώσεων.

Με ενθουσιασμό, περιέργεια και διάθεση εξερεύνησης υποδέχθηκαν την «Μαύρη Παρασκευή» ή αλλιώς «Black Friday» χιλιάδες έλληνες καταναλωτές που από νωρίς το πρωί ξεχύθηκαν στους δρόμους στο κυνήγι των προσφορών. Στην Ερμού, από τις 9 το πρωί η κατάσταση θύμιζε εορταστικές περιόδους.

Νέοι, αλλά και άτομα μεγαλύτερων ηλικιών, μαθαίνοντας για το «Black Friday», έναν θεσμό που για πρώτη φορά έρχεται στην Ελλάδα -στις ΗΠΑ και σε ευρωπαϊκές πόλεις υφίσταται εδώ και δεκαετίες- αποφάσισαν να διαθέσουν χρήματα για αγορές ειδών ρουχισμού και προϊόντων τεχνολογίας σε τιμές χαμηλότερες από τις κανονικές.

Στο εξωτερικό, οι προσφορές που ισχύουν την «Μαύρη Παρασκευή» φτάνουν μέχρι και το 80%. Στην Ελλάδα, ωστόσο, και συγκεκριμένα στην Ερμού, κυμαίνονταν από 20% έως 50%. Δεδομένου ότι το «Black Friday» είναι ένας νέος θεσμός για την Ελλάδα, φάνηκε ότι δεν έχει αφομοιωθεί πλήρως από την εγχώρια αγορά.

Οι λιανέμποροι ακολούθησαν μια πιο συντηρητική πολιτική όσον αφορά στην μείωση των τιμών. Δεν ήταν, μάλιστα, λίγοι οι καταναλωτές που μιλώντας στο in.gr είπαν ότι δεν παρατήρησαν σημαντική διαφορά την «Μαύρη Παρασκευή» σε σχέση με άλλες εκπτωτικές περιόδους. Όπως ανέφεραν, δε, οι περισσότεροι δεν είχαν σκοπό να ξοδέψουν πάνω από 50 ευρώ.

Έξω από τα καταστήματα της Ερμού αναγραφόταν το ποσοστό της έκπτωσης, τραβώντας την περιέργεια του κόσμου. Πολλοί ήταν εκείνοι που αποφάσισαν να μπουν στα μαγαζιά, για να ελέγξουν τις τιμές και να αποφασίσουν, ανάλογα με τις δυνατότητές τους, τι ποσό μπορούν να διαθέσουν.

Είδη ρουχισμού και τεχνολογίας ήταν κυρίως τα προϊόντα που «έφευγαν» από τα ράφια των καταστημάτων. Οι καταναλωτές, όμως, φαίνονταν συγκρατημένοι στις αγορές τους για να μην βγουν εκτός προϋπολογισμού. Παρ’ όλο που από την Ερμού «παρήλασε» πλήθος κόσμου, οι περισσότεροι που έβγαιναν από τα μαγαζιά δεν κρατούσαν πολλές σακούλες στα χέρια. Κερδισμένοι της ημέρας φάνηκε ότι ήταν τα μεγάλα καταστήματα, στα οποία συγκεντρώθηκαν κυρίως τα πλήθη.

Το αδιαχώρητο επικράτησε έξω από το κατάστημα Public στο Σύνταγμα, όπου σχηματίστηκαν ουρές καταναλωτών που αναζητούσαν προϊόντα τεχνολογίας σε χαμηλές τιμές.

Εκτός από ουρές, όμως, έντονη ήταν και η παρουσία εκείνων που αντιδρούσαν για το Black Friday, με συνθήματα για τα υψηλά ποσοστά ανεργίας, αλλά και για την περιθωριοποίηση της νέας γενιάς των 400 ευρώ.

Ελισάβετ Σταμοπούλου

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

Η UEFA αποθέωσε τον Ολυμπιακό για τις δύο προκρίσεις (pic)

Η UEFA με ποστάρισμά της στάθηκε και στην ομάδα Νέων του Ολυμπιακού, αλλά και στην ομάδα των ανδρών για τις δύo ευρωπαϊκές προκρίσεις μέσα σε λιγότερο από 20 ώρες στην διαδικασία των πέναλτι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024