Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o

Αδειες χωρίς πλειοδοτικό διαγωνισμό προβλέπει η πρόταση της ΝΔ

Τηλεοπτικές αδειες χωρίς πλειοδοτικό διαγωνισμό, αλλά με αδειοδοτική διαδικασία έναντι ενιαίου τιμήματος για όλους τους παρόχους, αδειοδοτικές διαδικασίες αποκλειστικά από το ΕΣΡ και κατάργηση του «4» ως προς τον αριθμό των αδειών που θα δοθούν προβλέπει, μεταξύ άλλων, το περίγραμμα της πρότασης νόμου που θα καταθέσει για τη ρύθμιση του ραδιοτηλεοπτικού τοπίου η ΝΔ. Είναι αυτονόητο ότι όλα όσα περιέχονται στην παρούσα πρόταση κατατίθενται με την επιφύλαξη της έκδοσης της απόφασης του ΣτΕ, αναφέρει η Πειραιώς.

Το περίγραμμα της πρότασης νόμου που θα καταθέσει για τη ρύθμιση του ραδιοτηλεοπτικού τοπίου έδωσε το μεσημέρι της Δευτέρας η ΝΔ. «Είναι αυτονόητο ότι όλα όσα περιέχονται στην παρούσα πρόταση κατατίθενται με την επιφύλαξη της έκδοσης της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), μολονότι η συγκεκριμένη πρόταση έχει άλλη αρχιτεκτονική και φιλοσοφία, η οποία είναι απολύτως σύμφωνη με τις συνταγματικές διατάξεις» αναφέρει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Τα βασικά σημεία της πρότασης είναι τα εξής:

«Μετά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), με την οποία ‘κατεδαφίστηκε’ ο νόμος Παππά και απετράπη η θεσμική υπεξαίρεση των αρμοδιοτήτων του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) από τον υπουργό Επικρατείας, η Νέα Δημοκρατία παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη νομοθετική πρόταση που αποκαθιστά πλήρως τη συνταγματική νομιμότητα και δημιουργεί το πλαίσιο αποτελεσματικής λειτουργίας των ραδιοτηλεοπτικών Μέσων, χωρίς στρεβλώσεις και περιττούς περιορισμούς» σημειώνει η Πειραιώς και διατυπώνει τις εξής γενικές αρχές της πρότασής της:

«Στόχος της πρότασης της ΝΔ είναι η ρύθμιση του ραδιοτηλεοπτικού τοπίου στη χώρα, η διασφάλιση της πολυφωνίας και της ποιοτικής και αντικειμενικής ενημέρωσης των πολιτών, η οικοδόμηση ενός υγιούς επιχειρηματικού περιβάλλοντος, η διαφάνεια, η αποτροπή σχέσεων ‘διαπλοκής’ και ολιγοπωλιακών πρακτικών στα Μέσα Ενημέρωσης και η διασφάλιση των χιλιάδων θέσεων εργασίας ή ακόμη και η δημιουργία πολλών νέων.

» Η πρόταση νόμου καταργεί πλήρως το ‘νόμο Παππά’ (Κεφ. Α’ του ν.4339/2015) και τους απαράδεκτους αριθμητικούς περιορισμούς των τηλεοπτικών αδειών (4 άδειες) που αυτός εισήγαγε, και αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες του ψηφιακού φάσματος, δημιουργώντας προϋποθέσεις περαιτέρω ανάπτυξης της τηλεοπτικής αγοράς και αναβάθμισης του τηλεοπτικού περιεχόμενου.

» Και αυτό χωρίς να δημιουργούνται ανυπέρβλητα εμπόδια στην πρόσβαση των παρόχων, το οποίο θα μπορούσε να οδηγήσει σε καθεστώς ολιγοπωλίου που θα περιόριζε εξ ορισμού την πολυφωνία.

» Επαναφέρει στο σύνολό τους τις αρμοδιότητες που ο συνταγματικός νομοθέτης έχει αναθέσει στο ΕΣΡ, το οποίο αδρανοποίησε η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ για να χειραγωγήσει την ενημέρωση, το οποίο και εξουσιοδοτεί για να ορίσει τον αριθμό των εθνικών και περιφερειακών αδειών, κατόπιν δημόσιας διαβούλευσης.

» Αφαιρεί τη λογική του πλειοδοτικού διαγωνισμού και εισάγει ξεκάθαρη αδειοδοτική διαδικασία με αντικειμενικά και διαφανή κριτήρια, έναντι ενός τιμήματος, ενιαίου για όλους τους παρόχους υφιστάμενους και νέους, και ενός περιοδικού τέλους χρήσης του φάσματος, που ορίζονται από το ΕΣΡ, το οποίο συνεκτιμά τις πραγματικές συνθήκεςκαι ανάγκες της αγοράς και καταργεί τη λογική καταβολής διαφορετικού τιμήματος για το ίδιο αγαθό και για την ίδια διάρκεια χρήσης του.

» Βάζει τέλος στην επικυριαρχία του υπουργού Επικρατείας επί των ραδιοτηλεοπτικών Μέσων και εισάγει διαφανείς αδειοδοτικές διαδικασίες που διενεργούνται αποκλειστικά από το ΕΣΡ, συμβατές με το εθνικό και ενωσιακό πλαίσιο, με πολλαπλάσια οικονομικά οφέλη για το ελληνικό Δημόσιο, όχι με λογικές πλειοδοτικού διαγωνισμού τύπου ‘καζίνο’, αλλά με λογικές δημοκρατικής αξιοποίησης του δημόσιου αγαθού της χρήσης του φάσματος για την εκπομπή τηλεοπτικού σήματος».

Αναλυτικά η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας:

  • Καταργεί τα άρθρα 1 έως 15 του ν.4339/2015 (νόμος Παππά).
  • Αναθέτει στο ΕΣΡ τον καθορισμό του αριθμού όλων των ειδών τηλεοπτικών αδειών, μετά από δημόσια διαβούλευση, και προβλέπει την πλήρη αξιοποίηση του ψηφιακού φάσματος, αναγνωρίζοντας τη δυνατότητα στην Ανεξάρτητη Αρχή να ζητά τη μη δεσμευτική γνώμη της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), αλλά και τεχνικές γνώμες ανεξάρτητων εμπειρογνωμώνων.
  • Αναθέτει την αποκλειστική αρμοδιότητα χορήγησης των αδειών παρόχων περιεχομένου επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης στο ΕΣΡ, όχι με πλειοδοτικό διαγωνισμό, αλλά με ξεκάθαρη αδειοδοτική διαδικασία, βάσει αντικειμενικών και διαφανών κριτηρίων, έναντι ενός τιμήματος, ενιαίου για όλους τους παρόχους, υφιστάμενους και νέους, και ενός περιοδικού τέλους χρήσης του φάσματος. Το ύψος του τιμήματος και του περιοδικού τέλους ορίζεται από το ΕΣΡ.
  • Καταργεί τη στρεβλή λογική καταβολής διαφορετικού τιμήματος για το ίδιο αγαθό και για την ίδια διάρκεια χρήσης του.
  • Δίνει τη δυνατότητα στο ΕΣΡ να παρεκτείνει τον αριθμό των χορηγούμενων αδειών, εφόσον η ζήτηση καλύψει το υφιστάμενο όριο, και αυξηθεί η τεχνική δυνατότητα, πουθα επιτρέπει την έκδοση νέων αδειών.
  • Ορίζει δεκαετή χρονική διάρκεια των αδειών παρόχων περιεχομένου.
  • Ορίζει ότι η πρόσκληση ενδιαφέροντος πρέπει να περιλαμβάνει τις ελάχιστες τεχνικές προδιαγραφές ανά κατηγορία της αιτούμενης άδειας λειτουργίας, που αφορούν τον τεχνολογικό εξοπλισμό και την κτηριακή υποδομή, ενώδίνει τη δυνατότητα σε όσους δεν κατέχουν τον αναγκαίο εξοπλισμό, να δεσμεύονται ότι μπορούν να τον αποκτήσουν εντός έξι (6) μηνών από τη χορήγηση της άδειας, συνυποβάλλοντας πλήρη τεκμηρίωση για τη δυνατότητα αυτή και σχετικές προπαρασκευαστικές ενέργειες.
  • Ορίζει ότι στην πρόσκληση ενδιαφέροντος του ΕΣΡ, καθορίζονται αναλυτικά η ελάχιστη διάρκεια του προγράμματος που υποχρεούται να μεταδίδει ημερησίως ο υποψήφιος προς αδειοδότηση κάθε κατηγορίας, το ελάχιστο περιεχόμενο σε δελτία ειδήσεων και σε εκπομπές λόγου, τέχνης, πολιτισμού και θεάτρου, τηρουμένων των διατάξεων των άρθρων 17 και 18 του π.δ. 109/2010 για την προώθηση των ευρωπαϊκών έργων, συμπεριλαμβανομένων και των ανεξαρτήτων παραγωγών. Επίσης, πρέπει να περιλαμβάνει δεκαετές επιχειρηματικό πλάνο και σχετική μελέτη βιωσιμότητας υπογεγραμμένη από τρεις ορκωτούς ελεγκτές, και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.
  • Απαγορεύει τη συμμετοχή υποψηφίων που τελούν υπό πτώχευση ή πτωχευτικό συμβιβασμό ή έχουν υπαχθεί στην προπτωχευτική διαδικασία του άρθρου 99 του Πτωχευτικού Κώδικα ή ανάλογη διαδικασία προβλεπόμενη από το Δίκαιο της χώρας στην οποία έχουν την έδρα τους, καθώς επίσης και σε όσους τελούν υπό εκκαθάριση και υπό αναγκαστική διαχείριση.
  • Εισάγει αυστηρές προϋποθέσεις στους υποψηφίους που πρέπει να είναι ασφαλιστικά, φορολογικά και τραπεζικά ενήμεροι και να προσκομίσουν τα σχετικά πιστοποιητικά κατά την υποβολή της δήλωσής τους. Ειδικά ως προς την δανειακή τους κατάσταση, οφείλουν να προσκομίσουν πρόσφατη βεβαίωση – τραπεζική ενημερότητα, με όλα τα στοιχεία της σύμβασης, του ύψους του χορηγηθέντος δανείου, του υπολοίπου του, των εγγυήσεων και τυχόν εξασφαλίσεών του (εμπράγματων ή μη), καθώς και της ομαλής εξυπηρέτησής του ή περί της μη λήψης δανείου και όλα τα σχετικά παραστατικά.
  • Αποτρέπει την υπερσυγκέντρωση επιρροής, καθώς εισάγει απαγόρευση συγκέντρωσης ελέγχου, που προβλέπονται στα άρθρα 3 και 5 παρ. 1 του ν. 3592/2007 για την λειτουργία του ελεύθερου ανταγωνισμού στο χώρο των Μέσων Ενημέρωσης.
  • Προβλέπει ότι άδεια μπορούν να λάβουν ανώνυμες ή υπό σύσταση ανώνυμες εταιρείες της ημεδαπής ή της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή κοινοπραξίες ή υπό σύσταση κοινοπραξίες, που δραστηριοποιούνται αποκλειστικά στον τομέα των Μέσων Ενημέρωσης και έχουν ως εταιρικό σκοπό την παροχή υπηρεσιών επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης.
  • Ορίζει ως ελάχιστο καταβεβλημένο μετοχικό κεφάλαιο των υποψηφίων για τη χορήγηση άδειας εθνικής εμβέλειας το ποσό των δώδεκα εκατομμυρίων (12.000.000) ευρώ για τη χορήγηση άδειας παρόχου περιφερειακής εμβέλειας ποσό μέχρι τριών εκατομμυρίων (3.000.000) ευρώ. Προβλέπει, επίσης, ότι τα ίδια κεφάλαια δεν μπορούν να υπολείπονται του ελάχιστου καταβεβλημένου κεφαλαίου, ενώ το σύνολο των μετοχών πρέπει να είναι ονομαστικοποιήμενες.
  • Ορίζει ότι οι μέτοχοι των εταιριών, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, καθώς και οι νόμιμοι εκπρόσωποι των εταιρειών που συμμετέχουν στη διαδικασία αδειοδότησης πρέπει να μην έχουν καταδικαστεί με αμετάκλητη δικαστική απόφαση για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, για δωροδοκία, απάτη ή νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, καθώς επίσης, και να μην έχουν καταδικαστεί με αμετάκλητη δικαστική απόφαση για κακούργημα και σε οποιαδήποτε ποινή για υπεξαίρεση, εκβίαση, πλαστογραφία, ψευδορκία και δόλια χρεοκοπία.
  • Προβλέπει επίσης ασυμβίβαστο των στελεχών τηλεοπτικών σταθμών σε επιχειρήσεις ερευνών της ραδιοτηλεοπτικής αγοράς και σε διαφημιστικές επιχειρήσεις.
  • Ορίζει ότι οι υποψήφιοι προς αδειοδότηση, υπόκεινται σε έλεγχο για τη διαφάνεια του ιδιοκτησιακού καθεστώτος των επιχειρήσεων ΜΜΕ που λειτουργούν στην ημεδαπή, εφόσον αυτοί αποκτούν εισόδημα στην ημεδαπή, ενώ πρέπει να είναι πραγματικοί δικαιούχοι των οικονομικών μέσων που διέθεσαν για τη συμμετοχή τους στο κεφάλαιο της υποψήφιας εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων και των δανείων που αποκτήθηκαν από αναγνωρισμένους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, το οποίο θα πρέπει να προκύπτει τόσο από τις φορολογικές δηλώσεις, όσο και από τραπεζικά έγγραφα τραπεζικών καταθέσεων για άμεσα διαθέσιμα ποσά.
  • Προβλέπει περιορισμούς μεταξύ της ιδιότητας του ιδιοκτήτη, εταίρου, βασικού μετόχου, μέλους οργάνου διοίκησης ή διευθυντικού στελέχους, με τις αντίστοιχες ιδιότητες σε επιχείρηση που συνάπτει δημόσιες συμβάσεις.
  • Προβλέπει ότι ο έλεγχος της προέλευσης και της επάρκειας των πόρων που θα διαθέσουν οι υποψήφιοι για την άδεια, στο σύνολο της χρονικής περιόδου της, διεξάγεται από την Αρχή Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες και της Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας και Ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης εντός δεκαπέντε (15) ημερών από τον χρόνο που θα περιέλθει ο σχετικός φάκελος στην Αρχή από το ΕΣΡ. Η έκθεση της Αρχής σχετικά με την προέλευση και την επάρκεια των πόρων που θα διαθέσει κάθε υποψήφιος για την άδεια κοινοποιείται στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής των Ελλήνων.
  • Προβλέπει, επίσης, ότι 15 ημέρες μετά τη λήψη της άδειας, η επιχείρηση οφείλει να καταθέσει εγγυητική επιστολή αναγνωρισμένου πιστωτικού ιδρύματος ύψους ενός εκατομμυρίου (1.000.000) ευρώ, η οποία παραμένει σε ισχύ καθ’ όλη τη διάρκεια της άδειας.
  • Τέλος, προβλέπει έλεγχο προϋποθέσεων από το ΕΣΡ κάθε Δεκέμβριο σε όλα τα αδειοδοτημένα κανάλια, σχετικά με την πλήρωση των προϋποθέσεων του νόμου και ιδίως των ασφαλιστικών και φορολογικών, καθώς και εξαντλητικό έλεγχο των οικονομικών μέσων, σε περίπτωση που απαιτηθούν περαιτέρω οικονομικά μέσα για τη στήριξη της επιχείρησης.

Kυβέρνηση: Πρόταση – παρωδία

«Η «Πρόταση Νόμου της Νέας Δημοκρατίας για την αδειοδότηση τηλεοπτικών σταθμών επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης» συνοδεύεται από διάφορες μεγαλοστομίες, ωστόσο ακόμη και μια απλή ανάγνωσή της αποκαλύπτει ότι πρόκειται για πρόταση-παρωδία» σχολίασε η κυβέρνηση.

Το κυβενητικό σχόλιο προσθέτει:

«Η αλήθεια είναι πως η «ολοκληρωμένη νομοθετική πρόταση» του κ. Μητσοτάκη, ενώ προσπαθεί να πείσει ότι «καταργεί πλήρως το “νόμο Παππά”», στην πραγματικότητα καταργεί μόνο:

  • τα άρθρα 1 και 13 του ν. 4339/15: Καταργείται ο πλειοδοτικός διαγωνισμός και αντικαθίσταται από «αδειοδοτική διαδικασία», η οποία ελαχιστοποιεί το τίμημα που θα εισπράξει το ελληνικό Δημόσιο.
  • το άρθρο 9 του ν. 4339/15: Καταργείται το κατώτατο όριο εργαζομένων, που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε ορίσει στους 400 πλήρους απασχόλησης εργαζόμενους ανά κανάλι.

Κατά τα άλλα, 9 από τα σημεία που ανακοίνωσε η ΝΔ συνιστούν απλές επαναλήψεις των διατάξεων του νόμου 4339/15. Των ίδιων διατάξεων που η αξιωματική αντιπολίτευση απαιτεί να καταργηθούν. Συγκεκριμένα, η ΝΔ ζητά:

1. Δεκαετή χρονική διάρκεια των αδειών. Προβλέπεται ήδη στο άρθρ. 2, παρ. 5 του ν. 4339/15.

2. Απαγόρευση συμμετοχής υποψηφίων που τελούν υπό πτώχευση ή πτωχευτικό συμβιβασμό, πτωχευτική διαδικασία του άρθρου 99, εκκαθάριση και αναγκαστική διαχείριση. Προβλέπεται ήδη στο άρθρ. 10, παρ. 1 του ν. 4339/15.

3. Ασφαλιστική, φορολογική και τραπεζική ενημερότητα των υποψηφίων. Προβλέπεται ήδη στο άρθρ. 10, παρ. 3 του ν. 4339/15.

4. Αποτροπή της υπερσυγκέντρωσης επιρροής, με απαγόρευση της συγκέντρωσης ελέγχου. Προβλέπεται ήδη στο άρθρ. 10, παρ. 4 του ν. 4339/15.

5. Συμμετοχή υποψηφίων που δραστηριοποιούνται αποκλειστικά στον τομέα των ΜΜΕ. Προβλέπεται ήδη στο άρθρ. 3, παρ. 1 του ν. 4339/15.

6. Οι μέτοχοι, τα μέλη ΔΣ και οι νόμιμοι εκπρόσωποι των υποψηφίων να μην έχουν καταδικαστεί αμετάκλητα για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, δωροδοκία, απάτη, νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, κακούργημα, καθώς και σε οποιαδήποτε ποινή για υπεξαίρεση, εκβίαση, πλαστογραφία, ψευδορκία και δόλια χρεωκοπία. Προβλέπεται ήδη στο άρθρ. 6, παρ. 1 του ν. 4339/15.

7. Ασυμβίβαστο στελεχών τηλεοπτικών σταθμών με την ιδιότητα στελέχους σε επιχειρήσεις ερευνών της ραδιοτηλεοπτικής αγοράς και σε διαφημιστικές επιχειρήσεις. Προβλέπεται ήδη στο άρθρ. 6, παρ. 2 του ν. 4339/15.

8. Οι υποψήφιοι να υπόκεινται σε έλεγχο για τη διαφάνεια ιδιοκτησιακού καθεστώτος και να είναι πραγματικοί δικαιούχοι των οικονομικών μέσων που διέθεσαν για τη συμμετοχή τους. Προβλέπεται ήδη στο άρθρ. 6, παρ. 3 του ν. 4339/15.

9. Να υπάρξουν περιορισμοί μεταξύ της ιδιότητας του ιδιοκτήτη, εταίρου, βασικού μετόχου, μέλους οργάνου διοίκησης ή διευθυντικού στελέχους, με τις αντίστοιχες ιδιότητες σε επιχείρηση που συνάπτει δημόσιες συμβάσεις. Προβλέπεται ήδη στο άρθρ. 6, παρ. 4 του ν. 4339/15.

Πέραν τούτων, στην πρόταση νόμου που παρουσίασε, η ΝΔ περιλαμβάνει άλλα δύο σημεία που ήδη προβλέπονται:

1. Έλεγχο προέλευσης και επάρκειας πόρων που θα διαθέσουν οι υποψήφιοι για την άδεια, από την Αρχή Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες και της Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας και Ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης. Προβλέπεται ήδη για όσους λάβουν άδεια, αλλά και για εκείνους που λειτουργούν με το προηγούμενο καθεστώς.

2. Έλεγχο προϋποθέσεων από το ΕΣΡ κάθε Δεκέμβριο σε όλα τα αδειοδοτημένα κανάλια. Προβλέπεται ήδη (Μητρώο Διαφάνειας ΕΣΡ).

Ας μας απαντήσει, λοιπόν, ο κ. Μητσοτάκης και οι σύμβουλοί του:

1. Πώς μιλούν για «άλλη αρχιτεκτονική και φιλοσοφία», όταν το μεγαλύτερο μέρος της πρότασή τους συνιστά αντιγραφή –και, μάλιστα, προς το λιγότερο αυστηρό- των διατάξεων του ισχύοντος νόμου 4339/15 της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για την αδειοδότηση των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών; Εκτός κι αν η «άλλη φιλοσοφία» της ΝΔ εξαντλείται στην αφαίρεση κάθε προστατευτικής διάταξης υπέρ των εργαζομένων και, ταυτόχρονα, στη διασφάλιση του ελάχιστου δυνατού κόστους για τους καναλάρχες.

2. Πώς μιλούν για «κατεδάφιση του νόμου Παππά» όταν όλοι γνωρίζουν ότι το ΣτΕ δεν καταργεί νόμους, αλλά κανονιστικές διατάσεις; Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το ΣτΕ θεώρησε αντισυνταγματική τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων από το ΕΣΡ (που δεν υπήρχε) στον Υπουργό Επικρατείας. Κατά τα άλλα, ο νόμος 4339/15 παραμένει σε ισχύ.

3. Πώς μιλούν για πρόθεσή τους να ρυθμίσουν το ραδιοτηλεοπτικό τοπίο στη χώρα, να διασφαλίσουν την πολυφωνία, την ποιοτική και αντικειμενική ενημέρωση, να οικοδομήσουν ένα υγιές επιχειρηματικό περιβάλλον, να αποτρέψουν σχέσεις διαπλοκής και ολιγοπωλιακών πρακτικών υπέρ της διαφάνειας; Αν αυτές είναι, πράγματι, οι προθέσεις τους γιατί δεν τις έκαναν πράξη τις τελευταίες δεκαετίες που βρίσκονταν στην εξουσία;

4. Πώς μιλούν για «διασφάλιση χιλιάδων θέσεων εργασίας ή ακόμη και δημιουργία πολλών νέων», την ίδια στιγμή που καταργούν το κατώτατο όριο εργαζομένων ανά τηλεοπτικό σταθμό;

5. Πώς μιλούν για αδρανοποίηση του ΕΣΡ εκ μέρους της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, όταν η ίδια η ΝΔ αρνήθηκε να συναινέσει στη συγκρότηση της αρχής κατά τις επανειλημμένες διασκέψεις προέδρων, που συγκλήθηκαν με πρωτοβουλία του Προέδρου της Βουλής, Νίκου Βούτση;

6. Πώς μιλούν για «πολλαπλάσια οικονομικά οφέλη για το ελληνικό Δημόσιο», την ίδια στιγμή που καταργούν τον πλειοδοτικό διαγωνισμό και τον αντικαθιστούν από «αδειοδοτική διαδικασία», η οποία δεδομένα θα φέρει πολύ λιγότερα έσοδα;

7. Πώς μιλούν για ανάθεση στο ΕΣΡ του ελέγχου των ελάχιστων τεχνικών προδιαγραφών εξοπλισμού και κτιριακής υποδομής, την ώρα που η ίδια η αρχή, με την τελευταία –μη νόμιμη- σύνθεσή της, έχει ομολογήσει ότι δεν διαθέτει τέτοια δυνατότητα; [Επισυνάπτεται η σελίδα 8 των παρατηρήσεων του ΕΣΡ επί του σ/ν για την αδειοδότηση παρόχων προγράμματος, όπου (παρ. 2) αναφέρεται ότι το προσωπικό του ΕΣΡ δεν διαθέτει τις αναγκαίες γνώσεις για τον καθορισμό των ελάχιστων τεχνικών προδιαγραφών].

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το έχει πει από την πρώτη στιγμή: Απώτερος στόχος της ΝΔ είναι να μην γίνει ποτέ διαγωνισμός, να μην πληρώσουν ποτέ τίποτα οι καναλάρχες και να παραταθεί για πάντα το καθεστώς της διαπλοκής.

Όλα τα άλλα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις (της διαπλοκής).»

    Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ

    Sports in

    Πολεμώντας στην… αυλή του

    Ο Ολυμπιακός του Γιώργου Μπαρτζώκα είναι ο «λάθος» αντίπαλος playoffs. Και η Μπαρτσελόνα χθες βράδυ ήδη κατάλαβε το «γιατί»

    Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

    in.gr | Ταυτότητα

    Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

    Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

    Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

    Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

    Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

    ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

    Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

    ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

    Πέμπτη 25 Απριλίου 2024