Η σουηδική φίρμα διατηρεί την ανοδική τάση των πωλήσεων της τον μήνα Σεπτέμβριο οποίος είναι ο 16ος κατά σειρά μήνας που οι πωλήσεις της Volvo εμφανίζουν αύξηση.

Αναλυτικότερα, κατά τον ένατο μήνα της χρονιάς, η Volvo αύξησε τις πωλήσεις της, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2015, κατά 6%, διαθέτοντας συνολικά 45.539 καινούρια αυτοκίνητα.

Στο εννεάμηνο, οι συνολικές πωλήσεις της σουηδικής φίρμας αυξήθηκαν κατά 9,6% αθροίζοντας σε 379.329 αυτοκίνητα, ενώ όλες οι περιοχές όπου δραστηριοποιείται εμφάνισαν βελτιωμένη εικόνα σε σχέση με το 2015.

Στις ΗΠΑ, όπου η σουηδική φίρμα συνεχίζει τη δυναμική ανάπτυξή της οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων σημειώνουν αύξηση 26,2% για το εννεάμηνο, καταγράφοντας 58.532 πωλήσεις.

Για τον Σεπτέμβριο, οι πωλήσεις της Volvo στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, αυξήθηκαν κατά 1,6 %, ενώ το δημοφιλέστερο μοντέλο της φίρμας παραμένει το XC90 το οποίο ακολουθείται από το XC60.

Αυξημένες ήταν οι πωλήσεις της Volvo για το εννεάμηνο και στην Ευρώπη όπου ενισχύθηκαν κατά 6,7% εξακολουθώντας ένα εμφανίζουν ιδιαίτερη δυναμική σε αγορές κλειδιά, ενώ στην Κίνα, η σουηδική φίρμα αύξησε τις πωλήσεις της κατά 11,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015, διαθέτοντας συνολικά 63.387 αυτοκίνητα.

Σε επίπεδο μοντέλων, σε παγκόσμιο επίπεδο το δημοφιλέστερο βάσει πωλήσεων μοντέλο της Volvo για το εννεάμηνο παραμένει το XC60 το οποίο άθροισε 111.937 μονάδες. Δεύτερη στην κατάταξη η σειρά 40 με πωλήσεις 71.790 μονάδων συνολικά για το εννεάμηνο. Τρίτο το XC90 το οποίο με 66.347 μονάδες στο εννεάμηνο, παραμένει το μοντέλο με την μεγαλύτερη δυναμική αύξησης πωλήσεων.

auto.in.gr