Η γερμανική φίρμα προσθέτει στο οπλοστάσιο της νέας E-Class μια νέα off-road προσανατολισμού έκδοση με αφετηρία την πρακτικότερη εκδοχή αμαξώματος του μοντέλου και προορισμό να αντεπεξέρχεται σε πιο περιπετειώδεις διαδρομές και απαιτήσεις, προσφέροντας πάντα την συνήθη αίσθηση πολυτέλειας που επιβάλλουν οι προδιαγραφές της γερμανικής φίρμας και του μοντέλου.

Υπό αυτό το σκεπτικό η E-Class All Terrain, διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος και μια σειρά από προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος και κάτω από αυτό που σε συνδυασμό με το σύστημα της τετρακίνησης 4MATIC και την παρουσία της ενεργής αερανάρτησης, Air Body Control, αναλαμβάνουν να τις δώσουν τον πιο off-road προσανατολισμό της τόσο σχεδιαστικά όσο και επί της ουσίας.

Τη διαφορετική εικόνα της E-Class All Terrain συμπληρώνουν τα τρία νέα, αντίστοιχου ύφους μοτίβα για τις ζάντες αλουμινίου που συνδυάζονται με τροχούς 19 και 20 ιντσών, ενώ στο εσωτερικό έχουν προστεθεί, νέες λεπτομέρειες από αλουμίνιο και ανθρακόνημα τα οποία μαζί με στοιχεία όπως τα πεντάλ αλουμινίου και τα διακριτικά All Terrain, αναλαμβάνουν να της προσδώσουν ένα ξεχωριστό χαρακτήρα.

Εκτός των στοιχείων που συνθέτουν τη διαφορετική της εικόνα αξίζει να σημειωθεί ότι η All Terrain έκδοση διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό το σύστημα Dynamic Select με πέντε προγράμματα οδήγησης μεταξύ των οποίων και το πρόγραμμα All Terrain με ρυθμίσεις αντίστοιχες της GLE.

Με την ενεργοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος η απόσταση από το έδαφος της E-Class αυξάνεται κατά επιπλέον 2,0 εκατοστά –σε ταχύτητες έως και 35 χλμ./ώρα. Για επιπλέον ευελιξία οι προσφερόμενες ρυθμίσεις στην ανάρτηση, μπορούν να αυξήσουν το συγκεκριμένο ύψος έως και κατά 3,5 εκατοστά με αποτέλεσμα συνολικά η Ε-Class All Terrain να μπορεί να μεταβάλλει την απόστασή της από το έδαφος από 12,1 έως 15,6 εκατοστά.

Σε επίπεδο κινητήρα αρχικά η πιο περιπετειώδης έκδοση της E-Class θα είναι διαθέσιμη στην έκδοση E220d με κινητήρα diesel απόδοσης 194 ίππων και 400 Nm ροπής σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων G-Tronic. Σε δεύτερο χρόνο αναμένεται να προστεθεί στην γκάμα και η ισχυρότερη εξακύλινδρη πετρελαιοκίνητη έκδοση.

auto.in.gr