Η ισπανική φίρμα δημιούργησε στη βρετανική πρωτεύουσα το πρώτο Seat Store, ένα καινοτόμο σημείο πώλησης στη λογική των τεχνολογικά ενσυνείδητων concept stores το οποίο βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο Lakeside του Λονδίνου το οποίο συγκεντρώνει περίπου 26 εκατομμύρια επισκέπτες στο χρόνο.

Το Seat Store αποτελεί το πρώτο δείγμα μιας νέας, εταιρικής στρατηγικής, με στόχο μια πιο άμεση πρόσβαση του κοινού στα προϊόντα της φίρμας με τη συνδρομή των σύγχρονων τεχνολογιών.

Υπό αυτό το σκεπτικό, οι επισκέπτες του Seat Store εκτός από την φυσική παρουσία των Mii, Ibiza και Leon στα 150 τ.μ. του concept store, θα μπορούν με τη συνδρομή της τεχνολογίας να κάνουν ψηφιακή αναζήτηση του μοντέλου που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες τους, να το διαμορφώσουν online, να υπολογίσουν τις χρηματοδοτικές δυνατότητες και να κλείσουν test drive.

Το Seat Store συμπληρώνει ένα εξωτερικό Seat Experience Centre όπου παρουσιάζονται 15 επιπλέον μοντέλα Seat τα οποία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δοκιμάσουν.

Για όποιες επιπλέον απορίες δεν μπορεί να λύσει η καινοτομία της ψηφιακής τεχνολογίας, η ειδικά εκπαιδευμένη 13μελης ομάδα του Seat Store είναι διαθέσιμή να καλύψει οποιαδήποτε τυχόν απορία, ενώ για όσους τελικώς επιλέξουν να αγοράσουν τελικώς το δικό τους Seat από το Seat Store, προσφέρεται εγγυημένη παράδοση του αυτοκίνητου που θα επιλέξουν μέσα σε μόλις επτά ημέρες.

Παράλληλα το Seat Store παρέχει μια σειρά υπηρεσιών μέσω της ιστοσελίδας του (www.seat-store.co.uk/Lakeside) όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ζητήσουν προσωπική προσφορά, χρηματοδότηση, προγραμματισμό testdrive, αποτίμηση αξίας του αυτοκινήτου που έχουν ήδη στη κατοχή τους.

Όσο για το σκεπτικό των εγκαινίων ενός σημείου πώλησης με τη συγκεκριμένη λογική, ο Ferran Jover, υπεύθυνος για την ανάπτυξη του δικτύου της φίρμας σε παγκόσμιο επίπεδο αναφέρει: ότι θέλουμε να είμαστε ακόμα πιο κοντά στους πελάτες μας και στις απαιτήσεις τους και να τους παρέχουμε μία μοναδική, εύκολη ψηφιακή εμπειρία από τη στιγμή που αρχίζουν να σκέφτονται την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου».

Στην πορεία αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλα αντίστοιχης λογικής σημεία πώλησης ανά τον κόσμο, ενώ όπως αναφέρει το στέλεχος της Seat, ο λόγος για τον οποίο η αρχή έγινε από τη Βρετανία είναι ότι : «Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η τρίτη μεγαλύτερη αγορά της Seat, με πάνω από 47.200 πωλήσεις για το 2015, αντιπροσωπεύοντας το 12% των πωλήσεων της φίρμας. Με την επιλογή του Lakeside ενισχύουμε την προβολή της Seat, αφού το εμπορικό κέντρο συγκεντρώνειπάνω από 26 εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο».

auto.in.gr